Tube bar clasp

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
InJo
Bead Starter
Berichten:54
Lid geworden op:za 21 jun 2014 08:11
Locatie:Breda
Contacteer:
Tube bar clasp

Bericht door InJo » zo 25 jan 2015 19:09

Ben op zoek naar tube bar clasps om armanden mee af te werken. Weet niet hoe deze sluitingen in het Nederlands genoemd worden. Heb nog geen Nederlandse winkel gevonden die dit verkoopt. Iemand enig idee?
tube bar clasp.jpg
tube bar clasp.jpg (4.63KiB)6091 keer bekeken

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: Tube bar clasp

Bericht door Vengy » zo 25 jan 2015 19:26

Volgens mij heeft Creadream die zelf gewoon hoor
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gebruikersavatar
InJo
Bead Starter
Berichten:54
Lid geworden op:za 21 jun 2014 08:11
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Tube bar clasp

Bericht door InJo » zo 25 jan 2015 20:01

Ik zie bij Creadream alleen de versie met ringetjes, die heb ik wel. Zoek echt de versie met een gespje.
If beads were money, I'd be a billionaire by now.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Tube bar clasp

Bericht door Sandra » ma 26 jan 2015 11:50

Ik had er tijd terug al naar gezocht en toen had leverancier ze wel gevonden, maar de verhouding klopte niet, alsof de ring veels te groot was zeg maar, pakte niet mooi uit. Ik ben het verder nog niet tegen gekomen, door tijdgebrek ook niet meer uitgebreid gezocht, maar ik denk dat ze in Amerika wel te vinden zijn.

Gebruikersavatar
InJo
Bead Starter
Berichten:54
Lid geworden op:za 21 jun 2014 08:11
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Tube bar clasp

Bericht door InJo » ma 26 jan 2015 20:36

Goh, ik had niet gedacht dat die dingen zo moeilijk te vinden zouden zijn! Ik heb ze inmiddels in verschillende maten gezien bij een Britse webshop, dus ik denk dat ik ze daar ga bestellen. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
If beads were money, I'd be a billionaire by now.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Tube bar clasp

Bericht door Sandra » di 27 jan 2015 21:51

Graag gedaan :) kan je misschien de url van de Engelse shop hier posten? Dan kan ik er ook eens naar kijken.

Gebruikersavatar
InJo
Bead Starter
Berichten:54
Lid geworden op:za 21 jun 2014 08:11
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Tube bar clasp

Bericht door InJo » wo 28 jan 2015 09:17

http://www.palmermetals.co.uk

Als je zoekt op tube clasp komen ze naar boven. Sterling silver, dus niet echt goedkoop, maar zo te zien wel mooie kwaliteit!
If beads were money, I'd be a billionaire by now.

Gesloten