ik ben echt al dagenlang op het internet aan het zoeken naar rocailles, zonder resultaat......dus hoop ik nu op jullie hulp

Ik ben voor een project op zoek naar oa paarse rocailles van Miyuki of Toho, in de maat 11/0, en dan in opaque, glanzend dus. Ik ben genoeg paarse rocailles tegen gekomen, maar dan met rainbow, metaal look of doorzichtige, maar aangezien de rest van het project ook glanzend is, wil ik de paarse ook glanzend hebben. Ik moet voor 6 kleuren zowieso al bij 2 verschillende webshops bestellen, wat de 1 heeft, heeft de ander weer niet, maar glanzend paars opaque kom ik zowieso niet tegen.
Waarom speciaal Miyuki of Toho zul je denken; vanwege het feit dat deze rocailles van goede kwaliteit zijn, weinig verschil in maat onderling. Maar soms vraag ik me inderdaad ook of waarom ik in hemelsnaam voor deze merken heb gekozen, aangezien de goedkopere merken veel meer kleuren hebben die bij mijn projecten passen

Als er iemand soms ook nog GOEDE kwaliteit, dwz gelijke grootte, merkloze rocailles weet voor me, dan hoor ik dat ook graag

Alvast bedankt voor jullie hulp!