Rocailles 15/0 ?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Weet soms iemand waar ik de rocailles 15/0 " 1837 " Taupe Lined Smokey kan kopen. Deze vind ik nergens , misschien kan ik dan de "2195 "Taupe lined cristal erbij bestellen. Anders moet ik weer op verschillende site's bestellen.
Dus graag een site waar ik de twee kan vinden " 1837 en 2195 " wel in maat 15/0.
Alvast bedankt.
Dus graag een site waar ik de twee kan vinden " 1837 en 2195 " wel in maat 15/0.
Alvast bedankt.

Re: Rocailles 15/0 ?
Ik moet toevallig weer gaan inkopen, ik kan deze eventueel meteen meebestellen...
Oh, dat zou leuk zijn .Dank je wel Sandra.Zou het mogelijk zijn voor de twee kleuren ?Sandra schreef:Ik moet toevallig weer gaan inkopen, ik kan deze eventueel meteen meebestellen...

Ja zo te zien hebben ze op voorraad. Duurt dan wel nog week of 1,5 eer ik het binnen heb.
Geen probleem hoor . Ik zal wel wachten. Wil je het dan laten weten wanneer ze binnen zijn ,Sandra schreef:Ja zo te zien hebben ze op voorraad. Duurt dan wel nog week of 1,5 eer ik het binnen heb.

Ja zal ik doen.
Ze zijn nu besteld
Waarschijnlijk gaan ze maandag bestelling pakken, dan ongeveer 1 week daarna binnen. Tijd gaat zo snel hier
had het allang af willen ronden. Ik ben op zich al klaar maar heb de neiging maandag definitief bestelling af te ronden zodat ik dit weekend nog feedback / tips van aantal kralenfans kan krijgen wat ik zeker moet toevoegen aan assortiment voor de wintercollectie.

Sandra schreef:Ze zijn nu besteldWaarschijnlijk gaan ze maandag bestelling pakken, dan ongeveer 1 week daarna binnen. Tijd gaat zo snel hier
had het allang af willen ronden. Ik ben op zich al klaar maar heb de neiging maandag definitief bestelling af te ronden zodat ik dit weekend nog feedback / tips van aantal kralenfans kan krijgen wat ik zeker moet toevoegen aan assortiment voor de wintercollectie.
Ok dank je wel . Ik heb geen haast .kan het dan misschien samen bestellen met de flipflop doosjes .