streling silver

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
corinetje
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:zo 28 sep 2008 18:17
streling silver

Bericht door corinetje » wo 12 mar 2014 07:38

Goedemorgen,

Weet er iemand een site waar ik alle onderdelen kan kopen, die gemaakt zijn van streling silver. Heb zelf al vele site afgeschuimd.
zelf heb ik silver hammered rings nodig van 9mm gesloten. Alvast bedankt, mvg Corinetje :)) :)) :))

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: streling silver

Bericht door katia » wo 12 mar 2014 11:21

kan dat niet , is het soms geen sterling zilver?
Afbeelding

corinetje
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:zo 28 sep 2008 18:17

Re: streling silver

Bericht door corinetje » wo 12 mar 2014 17:17

Hallo, alvast bedankt voor je reactie ennnneee natuurlijk is het sterling zilver. Deze morgen snel voor men werk op zoek naar een site ervan. Zal nu vlug eens rond neuzen. mvg Corinetje

corinetje
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:zo 28 sep 2008 18:17

Re: streling silver

Bericht door corinetje » wo 12 mar 2014 19:12

Hey Hey, snel nog eens gekeken , maar ik kan niets terug vinden. Gistzeren men boek binnen gekomen Beadmaille van Cindy thomas pankopf. Echt een mooi boek ! Wil er snel aan beginnen. help, help

Gebruikersavatar
xxCheriexx
Bead Interested
Berichten:172
Lid geworden op:wo 29 jun 2011 12:34
Locatie:Woudenberg

Re: streling silver

Bericht door xxCheriexx » vr 14 mar 2014 09:40

Ik kocht mijn zilveren onderdelen altijd bij http://www.urbanmaille.com/, maar werd wel erg duur, invoeren enz., maar super mooie ringetjes.
Ik zit soms nog te kwijlen bij al dat moois, maar helaas is bijna niet meer te betalen.
Succes, groet Gerry

Inet
Bead Fan
Berichten:311
Lid geworden op:do 31 aug 2006 07:53
Locatie:Dieren

Re: streling silver

Bericht door Inet » vr 14 mar 2014 10:16

Er zijn wel nederlandse sites maar dat is allemaal groothandel. En zelfs daar zijn sterling zilveren ringetjes reteduur. Ik kan wel voor je informeren wat deze ringetjes gaan kosten.

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: streling silver

Bericht door SandraM » vr 14 mar 2014 11:10

bij deze website kun je ook als particulier inschrijven

https://www.bead925.com/

MarjaH
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 08:35
Locatie:Zeist

Re: streling silver

Bericht door MarjaH » vr 14 mar 2014 11:41

Als je ergens leert om ringetjes te solderen kun je zilverdraad kopen en dan dat winden om iets ronds met goede dikte en dan doorzagen met een goudsmidzaagje en dan solderen met een cremebrulee brander. Vergt wat investeren in gereedschap en kunde en tijd maar daarna heb je veel goedkoper ringetjes.

Je kan ook denken aan verzilverde ringetjes. Kijk bijv eens op de site van jacomaro

Marja

Gesloten