Kleine magneetjes 2mm voor magnetisch insteekslot en 10mm

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Danielle25
Bead Starter
Berichten:57
Lid geworden op:vr 05 dec 2008 09:35
Locatie:Almelo
Kleine magneetjes 2mm voor magnetisch insteekslot en 10mm

Bericht door Danielle25 » ma 23 sep 2013 09:47

Hallo!
Ik zoek kleine magneetjes in twee maten

een rond magneetje van zo'n 2 mm om het magnetisch insteekslot zoals dat ook bij Creadream wordt verkocht, te repareren. Heb een ingewikkelde armband gemaakt en als ik er een nieuw slotje aan moet doen ben ik veel tijd kwijt (die ik niet in rekening kan en wil brengen) en ik weet niet of het afwerken weer zo mooi lukt.

En een stuk of 10 magneetjes om als broche te proberen, van zo'n 10 mm, rond en dun.

Ik heb een mooie site gevonden, maar daar moet ik voor 15 euro aan magneten bestellen (of een toeslag voor een kleine bestelling betalen van 7 euro) en ik wil het eerst even proberen voordat ik met een mega voorraad zit. Bovendien zijn hier de verzendkosten 6,50.

Weet iemand waar je ze per stuk kan kopen, met normale verzendkosten?

Alvast bedankt voor het meedenken en groetjes!

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Kleine magneetjes 2mm voor magnetisch insteekslot en 10mm

Bericht door createss » ma 23 sep 2013 10:23

Geen idee waar je die hele kleine magneetjes kunt kopen, maar de grotere zijn hier te koop: http://createpottery.nl/webshop/product ... gneet.html

Danielle25
Bead Starter
Berichten:57
Lid geworden op:vr 05 dec 2008 09:35
Locatie:Almelo

Re: Kleine magneetjes 2mm voor magnetisch insteekslot en 10mm

Bericht door Danielle25 » di 22 okt 2013 08:11

Dank je, Petra! Ben nu alleen nog op zoek naar die kleine om een insteekslot te kunnen repareren...
Iemand enig idee?

Groetjes!

Gesloten