Hoi Allemaal,
Ik ben op zoek naar iets, waarvan ik eigenlijk niet eens weet hoe het heet.
Ik ga het proberen te beschrijven. Momenteel zie je steeds meer sieraden (kettingen en oorbellen) met een soort van zilverkleurige, goudkleurige of rosekleurige 'kastjes' waar dan stenen op geplakt zijn. Vaak bestaan die sieraden uit meerdere aan elkaar gekoppelde kastjes. Weten jullie allereerst hoe deze heten? En dan ook waar je deze voor een leuk prijsje kan kopen? Omdat ik niet weet hoe het heet, kan ik geen voorbeeldfoto vinden, helaas....
Groetjes,
Curious Beads!
'Kastjes'
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Re: 'Kastjes'
Bedoel je deze: http://www.dekralendoos.nl/ketting/kett ... ndkastjes/
-
- Bead Intelligent
http://www.sayila.nl/hangers-bedels/zil ... 10mm-28078
Misschien bedoel je dit? Een kastje met rivoli steentje. De kastjes bestaan ook met 2 oogjes.
Misschien bedoel je dit? Een kastje met rivoli steentje. De kastjes bestaan ook met 2 oogjes.
-
- Bead Reader
Hee!
Bedankt voor jullie reacties. Erg mooie dingen en het lijkt er ook wel op, maar toch net niet wat ik precies bedoel. Ik heb inmiddels via via via via sites een zoekterm gevonden die op Google te gebruiken is: Color Resin Gem Earrings. Niet alles is dat wat ik zoek, maar er staan wel degelijke goede voorbeelden tussen. Bij Google afbeeldingen bijvoorbeeld de ketting die bovenaan in het wit, maar ook oranje en roze staat. Zulke kastjes zoek ik. Weten jullie hoe ik dat op Nederlandse kralensites het best kan zoeken? Of weten jullie sites of winkels waar ze dit voor een leuk prijsje verkopen?
Heel erg bedankt voor het meezoeken in ieder geval!
Bedankt voor jullie reacties. Erg mooie dingen en het lijkt er ook wel op, maar toch net niet wat ik precies bedoel. Ik heb inmiddels via via via via sites een zoekterm gevonden die op Google te gebruiken is: Color Resin Gem Earrings. Niet alles is dat wat ik zoek, maar er staan wel degelijke goede voorbeelden tussen. Bij Google afbeeldingen bijvoorbeeld de ketting die bovenaan in het wit, maar ook oranje en roze staat. Zulke kastjes zoek ik. Weten jullie hoe ik dat op Nederlandse kralensites het best kan zoeken? Of weten jullie sites of winkels waar ze dit voor een leuk prijsje verkopen?
Heel erg bedankt voor het meezoeken in ieder geval!
-
- Bead Starter
Misschien lukt het met 'tussenzetsel' of 'setting' 'voor cabochon'?
Succes!!
Succes!!
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Volgens mij is die ketting met kunststof bedeltjes gemaakt.
Voor die kastjes inderdaad kijken op zetting of setting.
Bedoel je zoiets?

Deze is dan beplakt met bloemetjes, maar je kunt er natuurlijk ook andere cabochons bij gebruiken.
Voor die kastjes inderdaad kijken op zetting of setting.
Bedoel je zoiets?

Deze is dan beplakt met bloemetjes, maar je kunt er natuurlijk ook andere cabochons bij gebruiken.
Groetjes, Marjan