Uurwerkjes
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hallo forumleden,
Ik wil heel graag een horloge in de herfst/wintermnd maken. Ik heb alleen 1 website gevonden waar ik uurwerkjes kan kopen. Weten jullie waar je eventueel uurwerken zou kunnen kopen?!? Alle tips zijn welkom!!!
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Linda
Ik wil heel graag een horloge in de herfst/wintermnd maken. Ik heb alleen 1 website gevonden waar ik uurwerkjes kan kopen. Weten jullie waar je eventueel uurwerken zou kunnen kopen?!? Alle tips zijn welkom!!!
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Linda
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: Uurwerkjes
ik heb ze weleens bij sayila gezien
-
- Bead Fan
Ik heb ze laatst bij Anscreatief.nl gekocht. Daar kosten ze 3,95, keuze uit een stuk of 3 verschillende.
Helaas is ze nu met vakantie, maar over 2 weken kun je daar weer terecht.
Helaas is ze nu met vakantie, maar over 2 weken kun je daar weer terecht.
SandraM, daar heb ik idd laatst nog gekeken (maandag of zo) en toen heb ik geen bruikbare horloges gezien. Helaas, maar ga natuurlijk af en toe nog wel kijken. Misschien krijgen ze ze op gegeven moment wel weer binnen
.
Lieveke, die website ken ik nog niet. Ga daar eens kijken. En dat ze nu op vakantie ie geeft niet. Ik ga toch niet zeer binnenkort beginnen. Wil eerst even kijken naar verschillende uurwerkjes en andere benodigdheden
. Ik doe alles heel rustig aan... ... ...

Lieveke, die website ken ik nog niet. Ga daar eens kijken. En dat ze nu op vakantie ie geeft niet. Ik ga toch niet zeer binnenkort beginnen. Wil eerst even kijken naar verschillende uurwerkjes en andere benodigdheden

- estherwijma
- Bead Monster
Bij http://www.kralenzooi.nl verkopen ze ook horloges. Zoek dan op horloges, hopelijk zit er iets voor je bij!
Groetjes Esther
-
- Bead Intelligent
http://www.perlesandco.com/advanced_sea ... =2a&page=2
Hier vind je er meerdere, betrouwbare site en snelle levering.
Hier vind je er meerdere, betrouwbare site en snelle levering.
of je kijkt bij humiez beads.nl
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Bedankt voor alle tips!!!! Ga morgen even kijken op de websites die jullie gegeven hebben. Nogmaals heel erg bedankt!!!