Elfjes enzo

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
Nyx
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:zo 19 aug 2012 11:52
Locatie:Nijmegen
Elfjes enzo

Bericht door Nyx » di 11 sep 2012 08:30

Ik ben op het moment bezig met wat dingen in een soort van fantasie stijl. Nu ben ik op zoek naar leuke een beetje betaalbare kralen of hangertjes of bedeltjes van elfjes en meer van dat soort sprookjesachtige dingen. Ook naar metallook kralen van vlindertjes, lieveheersbeestjes en ga zo maar door. Wel een beetje klein formaat en liefst ook beide zeiden hetzelfde, voor het effect. Ik vind af en toe wel eens zoiets, maar nog lang niet genoeg.. Tips zijn dus van harte welkom! :)
Gewoon een beginneling, alles nog een beetje aan het uitproberen dus. Maar leuk is het zeker!

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Elfjes enzo

Bericht door Kikkertje » di 11 sep 2012 09:00

Ik heb een fairie bedeltje en ook metallook vlinderkralen.

http://www.droomjuweeltjes.nl/webwinkel ... gory_id=42" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.droomjuweeltjes.nl/webwinkel ... ory_id=142" onclick="window.open(this.href);return false;

Vlinder is aan beide zijden hetzelfde. Ik heb ook een elfjesbedel in wat meer kinderstijl en nog een metallook vlinderkraal die glad is aan beide zijden. In metaal heb ik ook nog het een en ander, bijtjes en vlinders etc.

Heb je al eens gegoogeld op fairie bedel? Want ik denk dat veel meer shops leuke bedels hebben. En vlinderkralen zijn er ook in meer leuke modellen.
Groetjes, Marjan

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Elfjes enzo

Bericht door createss » di 11 sep 2012 09:03

Veel keuze in bedeltjes kun je bijv. vinden bij Humiez Beads en WirWar Kralen.

Gebruikersavatar
Nyx
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:zo 19 aug 2012 11:52
Locatie:Nijmegen

Re: Elfjes enzo

Bericht door Nyx » di 11 sep 2012 09:33

Bedankt voor de tips, ik ga bij beide even rondneuzen :)
Gewoon een beginneling, alles nog een beetje aan het uitproberen dus. Maar leuk is het zeker!

Gesloten