Doodshoofdjes :-)

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen
Doodshoofdjes :-)

Bericht door Chantale » zo 02 sep 2012 10:38

Doodshoofdjes, ik hou er niet zo erg van, maar blijkbaar zijn ze momenteel "cool" :shock:
Ik heb dus vraag naar knutsels met doodshoofdjes. Ik heb net een bestelling gemaakt bij Creadream van doodshoofdjes in leuke kleuren :D Wat ik ermee zal maken, waah, ik weet het zelf nog niet.

En nu de "waar kan ik kopen" vraag :lol: ik zou ze graag willen kopen met strasssteentjes. Ik zag in een magazine een foto van Astrid Brian (ja, die bekende van de tv :lol: ) en ze droeg er eentje met strass. Dat vond ik wel heel leuk.
Weet er iemand of er ergens een online winkel is die zulke dingen zou verkopen ?
Alvast bedankt voor de inlichtingen :byebye :byebye

Gebruikersavatar
Juul
Bead Interested
Berichten:158
Lid geworden op:wo 01 aug 2012 08:05

Re: Doodshoofdjes :-)

Bericht door Juul » ma 03 sep 2012 19:16

Kun je dat er niet zelf op plakken of is dat nou een rare opmerking :oops:

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Doodshoofdjes :-)

Bericht door Ellen » ma 03 sep 2012 19:40

Juul schreef:Kun je dat er niet zelf op plakken of is dat nou een rare opmerking :oops:
dat dacht ik nu ook :)
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Doodshoofdjes :-)

Bericht door Chantale » di 04 sep 2012 07:00

Dit zocht ik :

Afbeelding

En ik heb ze ondertussen gevonden :D ze zullen weer van ver overzee moeten komen, maar ik ben tevreden, want dat was wat ik zocht :banaan:

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Doodshoofdjes :-)

Bericht door Chantale » di 04 sep 2012 07:02

Ik heb een kennis die van Spanje komt en daar zie je ze overal, doodshoofdjes en nog eens doodshoofdjes... zelfs handtassen, riemen en sjaaltjes vol doodshoofdjes :shock:

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Doodshoofdjes :-)

Bericht door Chantale » di 04 sep 2012 07:03

Juul schreef:Kun je dat er niet zelf op plakken of is dat nou een rare opmerking :oops:
Eigenlijk niet hoor want je opmerking brengt me op een idee :D ik heb er besteld in kunststof en zal dat misschien wel eens proberen... een blinkie blinkie in de oogjes plakken :applaus:

Krista
Bead Designer
Berichten:779
Lid geworden op:ma 27 sep 2010 14:34
Contacteer:

Re: Doodshoofdjes :-)

Bericht door Krista » di 04 sep 2012 07:05

Ooit bij H&M zo'n grote skull met strass gekocht. Maar dat is al minstens 6 jaar geleden ... :shock: Je zou eens kunnen kijken bij bijoux winkeltjes als de Six, daar vind je meestal wel dit soort dingen.
glass is hot

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Doodshoofdjes :-)

Bericht door Chantale » di 04 sep 2012 12:53

ik heb zeer mooie exemplaren gevonden in alle kleuren met veel bling. Als ze in het echt zo mooi zullen zijn als op de foto ben ik straks héél blij. Ik zal weer onder de brievenbus "liggen" voor een week of twee... [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Gesloten