Hey
Ik zag deze mooie oorbellen en zou ze graag zelf maken. Weet iemand waar ik de onderdelen er voor vind en dan vooral de bovenste parel?
Alvast bedankt!
Waar vind ik deze mooie parels?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Re: Waar vind ik deze mooie parels?
Ik vermoed dat de bovenste "parel" een oorbellensteker is, met een kastje om een swarovski steentje in te plakken. Dergelijke oorbellen zijn niet zo gemakkelijk te vinden, omdat ze ook een oogje moet hebben om de rest aan te hangen. Ik heb ze gevonden bij Sayila, maar enkel in zilverkleur. Rond het kastje heeft men, denk ik, met rocailles en kleine swarovski tolletjes een soort ronde gemaakt.
Ik denk dat je via Google wel patronen kunt vinden om dat te maken, maar ik vraag me wel af hoe die ronde aan de oorbel bevestigd wordt.
Ik zou zelf wel wat minder aan de oorbel hangen, want ze lijkt vrij zwaar te zijn met die schelpen en steentjes die eraan hangen.
Ik denk dat je via Google wel patronen kunt vinden om dat te maken, maar ik vraag me wel af hoe die ronde aan de oorbel bevestigd wordt.
Ik zou zelf wel wat minder aan de oorbel hangen, want ze lijkt vrij zwaar te zijn met die schelpen en steentjes die eraan hangen.