Ik heb onlangs een workshop chunks maken gevolgd. Dit zijn een soort drukkers die je op een Noosa armband kunt doen.
Nu wil ik deze ook zelf gaan maken, maar waar kan ik flatbacks vinden? Dus platte achterkant, liefst 18mm en zonder rijggat.
Mag van alles zijn, cabachons, glas, fimo,alles is welkom.
In china kan ik het wel vinden, maar om nou 200 stuks van 1 soort te bestellen...dat is nou weer beetje teveel van het goede.
Waar kan ik flatbacks kopen?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Anonymous
Re: Waar kan ik flatbacks kopen?
Bij thebestjewels.nl verkopen ze glazen cabuchons, flatbacks en camee's voor op je drukkers.
Ik weet niet of ze alles al op de site heeft staan maar op de laatste creabeurs in Rijswijk had ze best veel verschillende soorten, ook leer om zelf bandjes te maken.
Waar koop jij je drukkers als ik vragen mag?
Ik weet niet of ze alles al op de site heeft staan maar op de laatste creabeurs in Rijswijk had ze best veel verschillende soorten, ook leer om zelf bandjes te maken.
Waar koop jij je drukkers als ik vragen mag?
Re: Waar kan ik flatbacks kopen?
Ik heb drukkers ed op voorraad; 18 mm en 30 mm. Ook glascabochons en kastjes voor 18 mm.
Ik geef ook workshops in het maken van de drukkers.
Ik geef ook workshops in het maken van de drukkers.