sieraden labeltjes

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Filipa
Bead Discoverer
Berichten:23
Lid geworden op:do 15 sep 2011 06:15
sieraden labeltjes

Bericht door Filipa » di 31 jan 2012 10:12

Hoi kralenliefhebsters,

Ik kom hier weer even met een vraagje aanzetten.
Ik weet dat ik hier ooit een topic over gevonden heb, maar die was zo oud, dat veel links die erin stonden gewoon niet meer werkten.
Het gaat om het volgende: sinds een tijdje verkoop ik sieraden en ik heb onlangs ook een webshopje geopend.
Nu wil ik een persoonlijke "touch" gaan geven aan de sieraden, maar het moet discreet zijn, ik dacht aan een kleine sieraden label die ik dan zou kunnen kopen in zilver, goud, bronskleur... en waarop ik mijn eigen logo zou kunnen "slaan", ofwel dat ik het bij iemand zou kunnen bestellen die dat zelf "bedrukt".
Ik heb ergens een site gevonden die dit aanbiedt, ze moeten van Amerika komen, duurt ongeveer 3 weken en kost 150€ alleen al voor de label maker.
Kent hier iemand een alternatief hiervoor? Eventueel iemand die dit zelf maakt, in kleinere oplage? Ik ben nog niet zo lang begonnen en heb geen zin om me 2000 labels van elke kleur aan te schaffen...

Groetjes,
Filipa

sieraad4u
Bead Interested
Berichten:112
Lid geworden op:wo 28 sep 2011 13:46
Contacteer:

Re: sieraden labeltjes

Bericht door sieraad4u » di 31 jan 2012 12:32

Op http://www.vistaprint.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je heel veel vinden, misschien een idee?

:D
Groetjes

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: sieraden labeltjes

Bericht door ukkies » di 31 jan 2012 12:50

http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false; maakt ze volgens mij ook op bestelling.
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: sieraden labeltjes

Bericht door nienkesieraden » di 31 jan 2012 19:29

Vistaprint heeft papieren, maar niet wat jij zoekt denk ik. Als je op naamlabels of naamlabeltjes zoekt op dit forum kom je iets verder misschien. Daar zijn wel wat recentere topics over met nog werkende links erin. Succes ermee.

Filipa
Bead Discoverer
Berichten:23
Lid geworden op:do 15 sep 2011 06:15

Re: sieraden labeltjes

Bericht door Filipa » di 31 jan 2012 21:14

Hey sieraad4u en Nienke, ik bedoel natuurlijk geen papieren labels, maar metalen labeltjes die ik aan de sieraden kan bevestigen en die permanent moeten blijven hangen. Het is klein, discreet en professioneel vind ik om de stukken die je maakt, te identificeren.

Ik zal eens kijken op de site van ozizo, die Ukkies heeft voorgesteld!

Bedankt!
Filipa

DDC
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:vr 18 dec 2009 21:58
Locatie:Niel

Re: sieraden labeltjes

Bericht door DDC » di 31 jan 2012 22:01

Mijn dochter heeft er zelf gemaakt met haar naam op ik laat je weten hoe zij ze heeft gemaakt moest je interesse hebben

Laat het maar weten
Diane

LiBijoux
Bead Starter
Berichten:69
Lid geworden op:wo 04 mei 2011 11:58

Re: sieraden labeltjes

Bericht door LiBijoux » di 31 jan 2012 22:13

Bij bellakralen.nl verkopen ze allerlei naamlabels. Kijkje waard.

bellakralen.nl --> accessoires --> naamlabels

Gebruikersavatar
lidewij
Bead Lover
Berichten:480
Lid geworden op:wo 05 mei 2010 09:21
Locatie:zandpol
Contacteer:

Re: sieraden labeltjes

Bericht door lidewij » wo 01 feb 2012 11:46

hoi dit site met metalen naamlabels.

http://www.naamlabeltjes.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;?

kijk of dat wat is!
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

Gebruikersavatar
EllenM
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 12:35
Contacteer:

Re: sieraden labeltjes

Bericht door EllenM » wo 01 feb 2012 12:05

Ik kwam laatst deze tegen...errug leuk die schelpbedels met je logo erop.

http://www.bijuwels.com/n1/12903/Naam_labels.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Marianne1974
Bead Starter
Berichten:99
Lid geworden op:za 31 dec 2011 17:17
Locatie:Het mooie Brabant
Contacteer:

Re: sieraden labeltjes

Bericht door Marianne1974 » wo 01 feb 2012 13:18

Ook ik ben al heeeeel lang op zoek naar betaalbare labeltjes en zo te zien kan ook ik nu eindelijk hier mee aan de slag!!! Toppie!!!!!!!
Enne, Philipa, bedankt voor het opnieuw aansnijden van deze topic! Ik wist alleen in Amerika een shop, die ook door een welbekend kralenpblad werd geadviseerd, maar dit is veel beter!! Helpen we onze economie ook een beetje :lol: :lol:
Groetjes, Marianne

DDC
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:vr 18 dec 2009 21:58
Locatie:Niel

Re: sieraden labeltjes

Bericht door DDC » wo 01 feb 2012 18:18

Zoals al doorgegeven maakt mijn dochter deze zelf zijn met schrink plastic die wij ook verkopen

1 vel (1 euro / vel) is ca 30 tot 40 stuks die als ze klaar zijn (gekrompen)1 cm doormeter hebben
Info kan je bekomen via onze webwinkel , via contact daar deze niet in de winkel worden aangeboden

Wordt ook gebruikt om sleutelhangers mee te maken, als je het verwarmt smelt het tot een hard stukje plastic.
Met een rond papierponsje (uitsnijden dus) maak je allemaal rondjes, met perforator een gaatje erin en schrijf naam erop met een fijne pen voor op plastic.
Dan verwarmen en aan kettingen hangen

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: sieraden labeltjes

Bericht door Zina » wo 01 feb 2012 18:46

Krimpy dinkie :mrgreen: :banaan: Dat wil ik toevallig ook gaan doen :D Had bij eeks 2 vellen gekocht, het is altijd goekoper als labels zo kopen, maar je hebt er wel iets meer werk van.
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
EllenM
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 12:35
Contacteer:

Re: sieraden labeltjes

Bericht door EllenM » wo 01 feb 2012 19:17

Jee, crimpie Dinkie...dat heb ik als kind gedaan. Leuk zeg!! Ik ben wel benieuwd als je je labeltjes klaar hebt...fotootje :wink:

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: sieraden labeltjes

Bericht door Ellen » wo 01 feb 2012 19:20

En bij :
http://www.girlsfever.com/nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb je ook van allerlei labels:) succes!
Groetjes Ellen.

Gesloten