Gezocht vergulde kettingen + tussenstukken

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
barbara1988
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:di 24 jan 2012 23:10
Gezocht vergulde kettingen + tussenstukken

Bericht door barbara1988 » wo 25 jan 2012 14:25

Hoi iedereen,
ik ben op zoek naar vergulde kettinkjes,dus jasseron of een ander soort, niet alleen goudkleurig maar dus echt verguld! heb al een site waar ik ball chain kettinkjes kan kopen die verguld zijn maar zij verkoopt geen gewone kettingen..Het liefst een Nederlandse webshop!

en dan zoek ik ook nog zulke ''bezel connectors'' die ik op een Nederlandse webshop kan kopen;

Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


heeft iemand misschien tips voor mij? alvast super bedankt!

Gerdie
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:za 04 sep 2010 16:17

Re: Gezocht vergulde kettingen + tussenstukken

Bericht door Gerdie » wo 25 jan 2012 14:29

Hallo, mag ik vragen waar je deze mooie stenen in zetting vandaan hebt?
Groetjes, Gerdie

barbara1988
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:di 24 jan 2012 23:10

Re: Gezocht vergulde kettingen + tussenstukken

Bericht door barbara1988 » wo 25 jan 2012 14:40

deze komen van de site http://www.etsy.com" onclick="window.open(this.href);return false;, (en dan zoeken op bezel connectors --> supplies)
ik heb ze zelf nog niet,wil ze het liefst van een nederlandse webshop kopen..
ik vind ze ook ontzettend mooi

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Re: Gezocht vergulde kettingen + tussenstukken

Bericht door Jewel » wo 25 jan 2012 18:36

Als je een mooie kwaliteit wilt kopen, kun je beter voor Gold Filled kiezen. Dat is een standaard die niet in NL voorkomt, maar wel in Amerika. Blijft gegarandeerd een leven lang mooi en is zelfs te dragen door mensen met een metaalallergie die normaal gesproken alleen echt gouden sieraden kunnen dragen.

Gold Filled is in NL te koop bij kralenkwarts: http://www.edelsteenkralen.nl/goud-gf-verguld-c-9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

rosie-tiberius
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:zo 02 sep 2012 01:38

Re: Gezocht vergulde kettingen + tussenstukken

Bericht door rosie-tiberius » zo 02 sep 2012 01:42

Hey! Geen idee of je nog steeds op zoek bent, maar ik stuitte vandaag op je post omdat ik zelf ook op zoek was naar echt verguld jasseron. Ik heb het uiteindelijk gevonden, niet in Nederland, maar van een verkoper op Etsy.com. Ontzettend goede recensies en voor een hele redelijke prijs.

Gesloten