ring voor cabochon
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Ik zoek een website waar ze ringen verkopen en alle overige materialen ( stifstuf ultra suede rocailles enz ). Om een ring te maken. Net zoals de vele mooie armbanden met cabochons die hier verschijnen. Omdat dit me niet zo goed lukt wil ik het graag wat kleiner proberen.
Re: ring voor cabochon
Sandra van Zeepjes Enzo verkoopt veel materialen voor beadwork. Je zou kunnen kijken of zij ook benodigdheden voor ringen in haar shop heeft.
daar heb ik al gekeken, maar helaas geen ringen. Wel alle andere benodigdheden natuurlijk
Bedankt voor het mee denken
Bedankt voor het mee denken
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
De ringen zijn besteld hoor dus als je even geduld hebt... 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
hier nog site:
http://www.blackcrowjewelry.nl/beads/?p ... Category=2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.blackcrowjewelry.nl/beads/?p ... Category=2" onclick="window.open(this.href);return false;
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!
Hoeveel geduld moet ik hebben dan haha. Ben nog niet zo handig heb dus wel even nodig voor de kerstdagen 

Ikzelf bestel de ring 'cuffs' via ebay.com. Zijn ze erg leuk geprijsd... 

Groetjes,
Daphne
Daphne
wanneer ga je die ongeveer krijgen? wou ook nog andere dingen bestellen oa de soutache ,dan ga ik toch nog maar ff wachtensanegdokter schreef:De ringen zijn besteld hoor dus als je even geduld hebt...

-
- Bead Professional
Idd bij blackcrow hebben ze alles wat je zoekt.
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
Ja gelukt idd bij blackcrow.
Kijken of me dit wel gaat lukken.
als het niet lukt of je wilt een keer samen kralen stuur me dan maar eens een pb ik woon namelijk vlakbij coevvorden en doe ook beadworkmeikje schreef:Ja gelukt idd bij blackcrow.

hee dank je daisy voor het aanbod!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Geen idee, ik hoop met een week, ik heb 3 verschillende varianten besteld.
Ze worden lekker goedkoop, minder dan een euro per stuk. 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
oke ik hou t in de gatensanegdokter schreef:Geen idee, ik hoop met een week, ik heb 3 verschillende varianten besteld.Ze worden lekker goedkoop, minder dan een euro per stuk.

Leuk ik hou ze ook in de gatensanegdokter schreef:Geen idee, ik hoop met een week, ik heb 3 verschillende varianten besteld.Ze worden lekker goedkoop, minder dan een euro per stuk.

glass is hot