Hallo,
Ik zoek voor een armband van 4 rijen (4 rijen met 8mm parels) van die tussenstukken om de boel bij elkaar te houden en natuurlijk eindstukjes om mooi af te werken. Wie weet waar ik die kan kopen? Kom bij mijn zoekacties veel 3 rij of 5 rij tegen of ze zijn te klein (ik denk dat ze zon beetje 4x8=32mm groot moeten zijn voor die armband, aangezien de parels 8mm zijn).
Groetjes Danielle
4-rij verdelers en eindstukken voor armband
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Starter
Re: 4-rij verdelers en eindstukken voor armband
http://www.creadream.nl/verdeler-met-ro ... verdelers/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.creadream.nl/insteekslot-mag ... n-slotjes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je hier iets aan?
http://www.creadream.nl/insteekslot-mag ... n-slotjes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je hier iets aan?
-
- Bead Starter
Hallo Lia,
Dank je! Dit is wel een mooi slotje, weet alleen niet of de maat goed is, dat is dus een gok. De verdeler is in elk geval te klein, die had ik ook gezien bij Creadream. Heb echter, als ik het uitprobeer, maar 1 slotje nodig en de verzendkosten zijn 2 euro geloof ik. Slotje wordt dan meer dan 4 euro en das wel duur, dat kan ik nooit doorbelasten.. Hoop dat er nog meer opties zijn en er nog meer tips komen!! In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Groetjes Danielle
Dank je! Dit is wel een mooi slotje, weet alleen niet of de maat goed is, dat is dus een gok. De verdeler is in elk geval te klein, die had ik ook gezien bij Creadream. Heb echter, als ik het uitprobeer, maar 1 slotje nodig en de verzendkosten zijn 2 euro geloof ik. Slotje wordt dan meer dan 4 euro en das wel duur, dat kan ik nooit doorbelasten.. Hoop dat er nog meer opties zijn en er nog meer tips komen!! In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Groetjes Danielle
Danielle25 schreef:Hallo Lia,
Groetjes Danielle
Ik heb dit slotje gebruikt voor 3 rijen 8 mm parels en dat lukte, ik verwacht dat het met 4 dan ook wel gaat.
-
- Bead Starter
En ik zoek ze weer.. ik had goede gevonden, met strass zelfs, erg mooi, maar die leverancier heeft ze nu ook niet meer. Ze moeten passen bij het magneetslotje van creadream, er moeten (wederom) parels van 8mm tussen...! Iemand nu (weer) enig idee waar ik deze kan vinden?
Groetjes!
Groetjes!