Swarovski

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
nienkesieraden
Bead Fanatic
Contacteer:

Swarovski

Bericht door nienkesieraden » do 11 nov 2010 21:50

Hey hey.
Mijn moeder wil heel graag een echte swarovski ketting hebben, dus als verrassing voor de feestdagen wil ik die graag voor haar maken. Daar zou ze echt heel blij mee zijn. Maar nu wil ik graag hele mooie kralen ervoor gebruiken, echte swarovski's. Ik wil er veel kralen in verwerken, maar niet zon enorme volle ketting, daar houdt ze niet van. Ik ben dus op zoek naar goedkope mooie swarovski kralen. Ze moeten wel heel mooi zijn. Kunnen jullie me helpen?
Groetjes Nienke.

jewel76
Bead Lover

Re: Swarovski

Bericht door jewel76 » do 11 nov 2010 22:50

Hoi Nienke,

Ik heb wel echte Swarovski's.
Naar welke maat, kleur en vorm ben je op zoek.

Ik heb bicone kralen in 4mm, 5mm en 6mm in diverse kleuren voor een leuke prijs.

Graag hoor ik van je.

Gr. Carolien

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Swarovski

Bericht door Sandra » do 11 nov 2010 22:53

:( 2 topics hieronder kun je al precies eenzelfde topic vinden viewtopic.php?f=23&t=39053" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik sluit daarom deze topic. Via zoekfunctie search.php?keywords=swarovski&terms=all ... mit=Zoeken" onclick="window.open(this.href);return false; kun je nog veel meer topics vinden. Scheelt velen weer antwoord typen en scheelt jou weer wachten op antwoord. ;)

Gesloten