Lange zilveren (zilverkleurige) ketting, Sterling?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
milebla
Bead Dreamer
Berichten:591
Lid geworden op:wo 20 jul 2005 07:54
Locatie:Dinther
Lange zilveren (zilverkleurige) ketting, Sterling?

Bericht door milebla » wo 13 okt 2010 10:25

Hallo allemaal,

Ik heb een geweldig idee om een lange zwangerschapsketting te maken en daarvoor heb ik eigenlijk alleen nog nodig een lange zilveren of zilverkleurige ketting. Gewoon een basismodel met kleine schakeltjes of zoiets. Volgens mij heet dat soort ketting Sterling. Een fijn modelletje als het kan. Nu dacht ik toch echt dat ik die thuis nog 1 had hangen maar ik ben bang dat ik tijdens mij opruimwoede en nesteldrang dat ding heb weggegooid. Het is namelijk nergens meer te vinden. :oops: :( Wat ik zoek is een gewone simpele ketting om iets als een hanger aan te hangen, verder niks. Ik heb ook zitten denken aan een zwart satijnen lint of een veter maar ben bang dat de ketting dat niet "stil" blijft hangen en de ketting heel irritant een eigen leven gaat leiden.

Iemand goede tips?
Laatst gewijzigd door milebla op wo 13 okt 2010 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gebruikersavatar
Kralenannie
Bead Designer
Berichten:843
Lid geworden op:ma 29 jan 2007 18:21
Locatie:Hardenberg

Re: Lange zilveren (zilverkleurige) ketting

Bericht door Kralenannie » wo 13 okt 2010 11:17

Misschien een ballchain zoals deze http://www.suzalle.com/webshop/products" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Groetjes, Anita

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Lange zilveren (zilverkleurige) ketting

Bericht door Irene van der Maas » wo 13 okt 2010 14:35

De meeste webwinkels verkopen ketting per meter, in verschillende maten en stijlen. Je zet er dan een slotje aan, of je zet de laatste schakels aan elkaar.....en klaar....
Irene van der Maas

Isabel vd L
Bead Starter
Berichten:62
Lid geworden op:zo 20 jun 2010 10:26

Re: Lange zilveren (zilverkleurige) ketting, Sterling?

Bericht door Isabel vd L » do 14 okt 2010 07:46

Je zou dit kunnen gebruiken http://www.kralenenbedels.nl/webshop/pr ... cts_id=553 Hier zet je een slotje aan en klaar!
Of deze http://www.kralenenbedels.nl/webshop/pr ... cts_id=428 dit draad is verzilverd en glimt mooi (heb ik zelf ook gebruikt, erg mooie schakel!).

Gebruikersavatar
milebla
Bead Dreamer
Berichten:591
Lid geworden op:wo 20 jul 2005 07:54
Locatie:Dinther

Re: Lange zilveren (zilverkleurige) ketting, Sterling?

Bericht door milebla » ma 18 okt 2010 08:38

Hallo allemaal,

Heel moeilijk kan het niet zijn, blijkt allemaal achteraf. Ik ben geholpen dankzij jullie hulp en adviezen :applaus: . Bedankt! Het topic mag gesloten worden.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Lange zilveren (zilverkleurige) ketting, Sterling?

Bericht door Sandra » ma 18 okt 2010 11:58

Sterling wordt trouwens gebruikt voor echt zilver, dus sterling zilver betekent dat er echt zilver in zit, het heeft niets met de vorm ketting te maken. Fijn iig dat het is gelukt, ik zal de topic nu sluiten.

Gesloten