Sieraden maken met touw

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Winnie
Bead Anonymous
Sieraden maken met touw

Bericht door Winnie » za 29 mei 2004 18:37

Beste allemaal,

Omdat ik niet goed weet waar ik deze vraag moet plaatsen gok erop dat ik dit onder "adressen" kan plaatsen. Zo niet dan hoor ik het graag.

Mijn eerste vraag is: maakt iemand wel eens sieraden met touw? (De kralen rijgen, niet knopen). Zo ja dan volgt meteen mijn volgende vraag: wat voor touw gebruik je hiervoor? En dan mijn laatste vraag: waar koop je dit?

Ik wacht vol spanning jullie reacties af!

Groetjes,

Winnie

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 29 mei 2004 20:44

euhmzz je wilt de kralen gewoon rijgen op touw als ik je goed snap?

angel001
Bead Discoverer

Bericht door angel001 » zo 30 mei 2004 01:25

Ehh ik maak wel eens sieraden gekombineerd met knopen en kralen, maar of dit is wat je bedoelt? Ik gebruik hiervoor een soort macrame touw het is een soort dik katoen.sorry ik weet niet hoe het heet ik heb het gewoon een keer gekocht toen ik het zag liggen en dacht dat ik er wel wat mee kon.
Greetzz Miranda

* Beter 1 kraal in de hand dan 10 in de lucht*

Winnie
Bead Anonymous

Bericht door Winnie » zo 30 mei 2004 09:58

Het klinkt misschien gek maar ik wil inderdaad kralen rijgen op touw. Volgens mij zou ik daar heel goed sisal bindtouw voor kunnen gebruiken maar zeker weten doe ik het niet.

Zodra ik iets gemaakt heb laat ik het jullie weten!

@nneke
Bead Intelligent

touw

Bericht door @nneke » zo 30 mei 2004 11:14

Er liggen in de wnkel van die ronde pakjes beige touw voor om een pakje heen. Die kun je afwikkelen , laten rechthangen (zodat het niet meer zo krult) en bewerken met kralen rijgen en wat jij maar wilt. Gewoon kopen en beginnen. :wink:
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gesloten