Miyuki Delica Seed BeadS!
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hallo kralenliefhebbers,
Ik ben op zoek naar een kralenwinkel waar ze Miyuki Delica kralen 11/0 verkopen? Heeft iemand misschien een idee waar ik in Nederland terecht kan? Qua kleurverschillen vind ik het soms wel lastig om op internet te bestellen.
Alvast bedankt!!
Ik ben op zoek naar een kralenwinkel waar ze Miyuki Delica kralen 11/0 verkopen? Heeft iemand misschien een idee waar ik in Nederland terecht kan? Qua kleurverschillen vind ik het soms wel lastig om op internet te bestellen.
Alvast bedankt!!
Re: Miyuki Delica Seed BeadS!
Ik ben niet zo heel erg thuis in Webshops. Meestal blijf ik bij diegenen hangen waar ik kan bestellen wat ik moet hebben en shop niet snel verder dan m'n neus lang is
Maar bij de volgenden hebben ze wel het een en ander:
Om te beginnen op Creadream. Hier een hele hoop kleuren 11/0 Miyuki delicas.
Op Kralenzooi hebben ze ook het een en ander onder Rocailles.
Om te beginnen op Creadream. Hier een hele hoop kleuren 11/0 Miyuki delicas.
Op Kralenzooi hebben ze ook het een en ander onder Rocailles.
Hoi,
Ik wil je mijn favoriete websites mededelen. Bij mij ben je alleen favoriet, wanneer je buiten een goed assortiment ook een goede prijs/kwaliteit verhouding heb en vooral niet te vergeten een vlotte levering en goede service
Wat Miyuki betreft zijn dat 1 Creadream
2 Atelier voor Kraal en Couture
3 Kralenwerk
Ook in deze volgorde mijn favorieten wat betreft Miyuki delica's/seedbeads
Nummer 3 heeft het grootste assortiment, maar is wat mij betreft het meest lastige om te bestellen, omdat je je bestelling via e-mail of telefoon moet doen en dus wel vanaf de site eerst alle kleurnummers en beschrijvingen moet noteren.
Maar alle 3 zijn ze echt de moeite waar en absoluut zeer betrouwbaar.
Net als ik
(als grapje bedoelt maar wel waar)
Ingrid LJ
Ik wil je mijn favoriete websites mededelen. Bij mij ben je alleen favoriet, wanneer je buiten een goed assortiment ook een goede prijs/kwaliteit verhouding heb en vooral niet te vergeten een vlotte levering en goede service
Wat Miyuki betreft zijn dat 1 Creadream
3 Kralenwerk
Ook in deze volgorde mijn favorieten wat betreft Miyuki delica's/seedbeads
Nummer 3 heeft het grootste assortiment, maar is wat mij betreft het meest lastige om te bestellen, omdat je je bestelling via e-mail of telefoon moet doen en dus wel vanaf de site eerst alle kleurnummers en beschrijvingen moet noteren.
Maar alle 3 zijn ze echt de moeite waar en absoluut zeer betrouwbaar.
Net als ik
Ingrid LJ
http://www.bricolart.be" onclick="window.open(this.href);return false; heeft ook heel veel
Groetjes Els,
wesda bijoux hebben ze ook
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Bedankt allemaal voor jullie tips! Meer tips zijn natuurlijk atlijd welkom!
Ik heb inderdaad al een bestelling gedaan bij kralenwerk, alleen hebben ze me mail wel gelezen maar nog niet beantwoord! Hoop dat dat snel gebeurd! Ik zal creadream even bekijken! Thanks!
gewoon bij onze sandra (creadream)
heel veel keus
perfecte service
binnen 1 dag in huis
heel veel keus
perfecte service
binnen 1 dag in huis
Absoluut! en Bricolart. Ik heb in het verleden ook bij veel andere shops besteld, maar altijd mindere ervaring. Deze slagen met glans. Ook de contact kant met Kralenwerk valt goed mee vond ik eigenlijk.Ingrid-LJ schreef:buiten een goed assortiment ook een goede prijs/kwaliteit verhouding
3 Kralenwerk
En ik heb inmiddels een goede prive voorraad hoor
groetjes, Capricus
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Wesda heeft een groot assortiment> die heeft ze ook. En met lekkere prijsjes.
Ik zie hier Bricolart voorbij komen, is deze webshop betrouwbaar?
Andere webshops hebben net niet op voorraad wat ik zoek, vandaar de vraag.
Alvast bedankt!
Andere webshops hebben net niet op voorraad wat ik zoek, vandaar de vraag.
Alvast bedankt!
Ja hoor, het wordt al weleens vaker aangeraden. Enige dat ik weleens lees is dat de levertijd tegen kan vallen (las keer 10 dagen levertijd van Belgie naar Nederland) maar voor de rest is het allemaal wel prima.
Als je wil kan je eventueel doorgeven welke maat en kleuren je nodig hebt, heel misschien heb ik het hier (hele lading binnen gekregen).
Als je wil kan je eventueel doorgeven welke maat en kleuren je nodig hebt, heel misschien heb ik het hier (hele lading binnen gekregen).
Als je nog niet alles geplaatst hebt, kan ik ook wel even wachten
.
Je hebt al mooie Miyuki mixen en cubes staan, maar ik zocht nog rocailles.
Gaat vooral om 6/0, bijv donkerrood (kleur 0141) en donkerpaars (kleur 0157).
Veel webshops richten zich meer op de kleine kraaltjes.
Je hebt al mooie Miyuki mixen en cubes staan, maar ik zocht nog rocailles.
Gaat vooral om 6/0, bijv donkerrood (kleur 0141) en donkerpaars (kleur 0157).
Veel webshops richten zich meer op de kleine kraaltjes.
Bedankt voor het controleren!Sandra schreef:helaas, heb hele lading ingekocht maar wat 6/0 betreft alleen mixes en basiskleuren (131,131s,250,401,401fr,402f,526), dus allemaal zwart-grijs-wit tinten. De volgende inkoop stel ik ook nog wel uit, eerst deze lading maar online zien te krijgen....ik zal dan wel proberen meer kleuren in te kopen in maat 6/0.
De mixen zijn ook erg leuk, dus dat gaat wel goedkomen