Help, kan de kraal niet vinden???

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
rie
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:zo 01 aug 2010 11:05
Help, kan de kraal niet vinden???

Bericht door rie » zo 01 aug 2010 11:08

Hallo allemaal,

Op de site kralen.com heb ik een mooi voorbeeld gevonden, van zigzag kettelen. Het gaat om de cilinder vormige kraaltjes. Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar kan ze nergens vinden. Wie kan mij helpen?

Ohja en nog een vraag, wanneer je het kettelen zigzag doet met Parels, welke maat gebruiken jullie dan??

Alvast bedankt,
Groetjes Rianne

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Help, kan de kraal niet vinden???

Bericht door Sandra » zo 01 aug 2010 21:53

Sommigen noemen het gewoon cilinderkralen maar ze noemen het ook wel weleens bv 'white heart' of iets met witte kern, want dat heeft het immers. Ikzelf heb de kralen helaas niet meer (had de uitleg jaren geleden gemaakt voor pakketjes, per ongeluk nu pas toegevoegd aan kralen.com). Qua parels zou ikzelf 8 a 10 mm gebruiken denk ik, hoewel 6 mm ook nog kan. Maar het is ook maar net wat je zelf leuk vindt. 4 mm parels kan ook leuk zijn, maar dan wel met kortere stiften, zodat je wel nog redelijk veel kralen ziet en niet teveel stiften zeg maar.

Gesloten