Hallo allemaal, even een vraagje ik heb net de catalogus binnen en zie een heleboel mooi dingen,
maar nu mijn vraag kan iemand mij even uit leggen hoe het zit met die prijzen kan het niet helemaal volgen er staat 1-14 15-49 enz met daar onder de prijzen ,maar nu staat de dollar laag maar voor 9,19 is dat dan per zo veel of per zo veel gram ????? Ben denk ik heeel even heeeeel blond want is dat nu daar goed koop of niet?
misschien handig voor jullie om te weten ik zoek ivoor kleurige parels in alle maten
cemila
bestellen bij fire mountain
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: bestellen bij fire mountain
Hoe meer je bestelt, hoe goedkoper het wordt. Dus 1 tot 15 items is bijvoorbeeld 10 dollar per stuk, en 15 tot 50 items, 5 dollar per stuk. En, ze tellen alles bij elkaar op, dus als je meer dan 14 artikelen in je mandje hebt, geldt de korting voor alles (volgens mij). ik vind dat ze veel mooie dingen hebben, maar vind de prijzen niet echt laag. Maargoed, anderen vinden van wel dus dat is aan jou om te beoordelen.cemila schreef:Hallo allemaal, even een vraagje ik heb net de catalogus binnen en zie een heleboel mooi dingen,
maar nu mijn vraag kan iemand mij even uit leggen hoe het zit met die prijzen kan het niet helemaal volgen er staat 1-14 15-49 enz met daar onder de prijzen ,maar nu staat de dollar laag maar voor 9,19 is dat dan per zo veel of per zo veel gram ????? Ben denk ik heeel even heeeeel blond want is dat nu daar goed koop of niet?
misschien handig voor jullie om te weten ik zoek ivoor kleurige parels in alle maten
cemila
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Re: bestellen bij fire mountain
Deze al gezien viewtopic.php?f=53&t=37585&start=60" onclick="window.open(this.href);return false; 
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ