Medaillon voor twee foto´s

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
Amie
Bead Producer
Berichten:1240
Lid geworden op:di 03 feb 2009 13:33
Locatie:Lent
Contacteer:
Medaillon voor twee foto´s

Bericht door Amie » ma 28 dec 2009 11:32

Hallo allemaal,
Ik ben al een hele tijd niet meer op dit forum geweest, maar dat komt vooral omdat ik pas geleden iets heel ergs heb meegemaakt.
Mijn beste vriendin heeft namelijk in twee jaar tijd plotseling haar beide ouders verloren. Ze was eindelijk een beetje over het verlies van haar vader heen, maar nu is in november ook nog haar moeder plotseling overleden. Haar moeder is namelijk van de keldertrap gevallen en heeft daarbij 22 schedelbreuken opgelopen. Anne heeft alles zien gebeuren en heeft haar moeder nog gereannimeerd, maar haar moeder was gewoon te erg gewond en is in het ziekenhuis overleden.

Met Anne gaat het nu gelukkig wel weer redelijk, ze is echt heel erg sterk. Het is nu alleen heel erg moeilijk voor haar om de feestdagen door te komen.

Ik wil graag een sieraad voor haar maken waar een medaillon aan hangt waar de foto´s van haar ouders in kunnen.
IK ben nu alleen op zoek naar een mooi zilverkleurig medaillon, waar twee foto´s in kunnen. Ik kan tot nu toe alleen maar medaillons vinden voor maar een foto.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt
Groetjes Amie

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Medaillon voor twee foto´s

Bericht door Mar-JoYa » di 29 dec 2009 17:21

hug2 ook voor je vriendin, vreselijk zeg!!!!

Kun je wat met deze van Sayila?

Afbeelding

Het linkje hieronder gaat naar alle medaillons die ze heeft, misschien zijn er meer voor 2 foto's daar?

http://www.sayila.nl/shopmenusearch.asp ... hbykeyword" onclick="window.open(this.href);return false;
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

rikki777
Bead Interested
Berichten:144
Lid geworden op:di 15 dec 2009 20:56

Re: Medaillon voor twee foto´s

Bericht door rikki777 » di 29 dec 2009 20:01

Sterkte aan jouw vriendin toegewenst.

die medaillon is een mooi gebaar van jouw.

groetjes.

Gebruikersavatar
Amie
Bead Producer
Berichten:1240
Lid geworden op:di 03 feb 2009 13:33
Locatie:Lent
Contacteer:

Re: Medaillon voor twee foto´s

Bericht door Amie » wo 30 dec 2009 10:19

Mar-JoYa schreef:hug2 ook voor je vriendin, vreselijk zeg!!!!

Kun je wat met deze van Sayila?

Afbeelding

Het linkje hieronder gaat naar alle medaillons die ze heeft, misschien zijn er meer voor 2 foto's daar?

http://www.sayila.nl/shopmenusearch.asp ... hbykeyword" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel erg bedankt voor je reactie. Er staan op deze site inderdaad hele mooie medaillons, hier was ik naar opzoek.
Groetjes Amie

Gebruikersavatar
Amie
Bead Producer
Berichten:1240
Lid geworden op:di 03 feb 2009 13:33
Locatie:Lent
Contacteer:

Re: Medaillon voor twee foto´s

Bericht door Amie » wo 30 dec 2009 10:21

rikki777 schreef:Sterkte aan jouw vriendin toegewenst.

die medaillon is een mooi gebaar van jouw.

groetjes.
Bedankt voor je lieve reactie
Groetjes Amie

Gesloten