grote transparante strik kraal in roze en blauw ca. 3,5 cm

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:
Re: grote transparante strik kraal in roze en blauw ca. 3,5 cm

Bericht door sam » zo 20 dec 2009 19:41

OOO das ook helemaal waar. Mensen die vragen om wat extras, of iets te geven.
Weet je wat ik daar gewoon vervelend aan vind? Die mensen gaan er altijd vanuit, dat jij het beter hebt dan zij.
Dan komen ze over hun schamele uitkering. Ik durf dan nooit te zeggen, dat het nog altijd meer is dan niks.
Maar dat vind ik wel lastig inderdaad. Je kunt niet bij een ander binnen kijken. En ook niet beoordelen of die het beter heeft dan jij.

Dat moest ik ffies kwijt :oops:

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: grote transparante strik kraal in roze en blauw ca. 3,5 cm

Bericht door snoep » ma 21 dec 2009 08:21

Sam heeft gelijk
Het is juist de kunst om je shoppie wat andere kralen te laten verkopen dan de meeste
kijk maar in het rond,overal kom je de zelfse dingen tegen

en als je dan eindelijk iets aparts gevonden heb vind ik het logish dat je dat voor je zelf wilt houden

dat is juist de sport vind ik
en met deze kraal zie je dat je toch iets apart heb :D



nee hoor sam je heb helemaal gelijk
ik zou het ook niet doen
gewoon je geheimpje bewaren

margaret

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: grote transparante strik kraal in roze en blauw ca. 3,5 cm

Bericht door Mar-JoYa » ma 21 dec 2009 09:23

Lieve dames ;) denk dat alles duidelijk is, heb het eerste berichtje nog even goed gelezen en dat geeft mij reden om het topic te sluiten, er wordt namelijk echt specifiek gevraagd om groothandel en dat is dus niet toegestaan. Heb hem niet meteen gesloten zodat mensen nog even hun zegje konden doen, maar nu dus slotje ;) Hoop op jullie begrip hiervoor, is er een reden dat hij open moet, dan horen we het graag ;)

Ps. Na het bericht goed te hebben gelezen: de winkel wil het natuurlijk ook niet voor niets niet vertellen.......... ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten