Hallo, ik haak strengen fantasiegaren met een grote haaknaald, en maak die strengen aan elkaar met een slotje. Om de ketting te versieren zoekmik grpte kralen met een groot gat. Maar onder sjaalkralen vind ik er maar een paar op het net. Wie heeft een idee of een adres?
Gr Ria
sjaal kralen
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hallo, Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Ria ben 49 jaar en ben bezig met origami[papiervouwen] en sieraden punniken.
Tevens mag ik graag snuffelen op het net om nieuwe ideeen op te doen. Groetjes en veel knutselplezier van Ria
Tevens mag ik graag snuffelen op het net om nieuwe ideeen op te doen. Groetjes en veel knutselplezier van Ria
Re: sjaal kralen
Googelen op groot gat kralen misschien???
Of zelf maken van fimoklei?? Kan je het gat zo groot maken als jezelf wilt
Of bij de glaskralenmaaksters....... volgens mij kunnen die er ook wat van

Of zelf maken van fimoklei?? Kan je het gat zo groot maken als jezelf wilt

Of bij de glaskralenmaaksters....... volgens mij kunnen die er ook wat van

Laatst gewijzigd door Ellen op do 12 nov 2009 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Ellen.
Metallook kralen zijn er ook met grote gaten. Kijk maar eens op onderstaande link:
http://www.pieka.nl/Metalen-Kralen/Meta ... ml#wrapper
Bij haar betaal je bij een bestelling van 2,50 euro geen verzendkosten. Ideaal dus.

Deze worden bijvoorbeeld gebruikt om meerdere veters bij elkaar te houden. En dan heb je dus ook kralen met een groot gat erin nodig.
mIsschien dat je er iets aan hebt?!
Groetjes
Fia
http://www.pieka.nl/Metalen-Kralen/Meta ... ml#wrapper
Bij haar betaal je bij een bestelling van 2,50 euro geen verzendkosten. Ideaal dus.

Deze worden bijvoorbeeld gebruikt om meerdere veters bij elkaar te houden. En dan heb je dus ook kralen met een groot gat erin nodig.
mIsschien dat je er iets aan hebt?!
Groetjes
Fia
en is houten kralen met groot rijggat iets voor je?
ik heb nog wat donkerbruine liggen van circa 15 mm
ik heb nog wat donkerbruine liggen van circa 15 mm