Tiara voor swarovski simili stenen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Danielle25
Bead Starter
Berichten:57
Lid geworden op:vr 05 dec 2008 09:35
Locatie:Almelo
Tiara voor swarovski simili stenen

Bericht door Danielle25 » ma 09 mar 2009 15:14

Hallo allemaal!
Ik ga dit jaar trouwen en aangezien ik een echte sieraden-/kralen-/blingbling-freak ben, kan echte bling bling natuurlijk niet ontbreken op mijn bruiloft! Nu heb je veel van die swarovski accesoires waar je zelf de steentjes in kunt plakken. Bestaan deze ook van swarovski? Ik ken tot nu toe alleen de oorbellen, kettingen en armbanden. Ik zou wel graag zelf zo'n ding maken. Ik bedoel niet een haarbeugel met kralen, maar een tiara voor echte stenen. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?
Groetjes Danielle

Gebruikersavatar
Annelies1958
Bead Dreamer
Berichten:517
Lid geworden op:do 08 mar 2007 11:10
Locatie:Leiden

Re: Tiara voor swarovski simili stenen

Bericht door Annelies1958 » wo 18 mar 2009 09:36

Niet helemaal wat je bedoelt, maar misschien wel leuk voor je ...

http://www.serenadedesigner.co.uk/tiaras/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Annelies

Danielle25
Bead Starter
Berichten:57
Lid geworden op:vr 05 dec 2008 09:35
Locatie:Almelo

Re: Tiara voor swarovski simili stenen

Bericht door Danielle25 » vr 20 mar 2009 11:38

Niet helemaal wat ik bedoel, maar wel leuk om te zien. Volgens mij bestaat het ook niet hoor, wat ik wil! Dus denk dat ik dan maar voor een kant en klare ga (maar het leek me wel leuk om te kunnen zeggen 'deze heb ik ook zelf gemaakt'... haha)
Bedankt voor je reactie!

Gesloten