Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
MirellaS
- Bead Reader
Zwangerschapsketting
Bericht
door MirellaS » di 23 sep 2008 21:05
Hoi,
Ik wil graag zwangerschaps kettingen maken weet iemand waar ik die belletjes vandaan kan halen? dacht dat het makkelijk was op te vinden mar niet dus
Kleine bedeltjes voor een armband zoek ik ook zoals bijv kinderwagens, speentje en flesjes
Alvast bedankt
-
MirellaS
- Bead Reader
Bericht
door MirellaS » di 23 sep 2008 21:08
Oeps verkeerde plek geplaatst

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » di 23 sep 2008 21:42
maakt niet uit, ik kan het makkelijk verplaatsen.

heb alleen helaas niet zo snel tips....misschien keer op de markt kijken, weet niet of ze waar ze bv knoopjes en naaimateriaal verkopen ook toevallig belletjes hebben?
-
Saskia
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door Saskia » di 23 sep 2008 21:57
Zit me suf te denken waar ik ze pas gezien heb. Waren wel aan de prijs, rond de 10 euro. Ze worden ook verkocht onder droombol, droomvanger etc. Eigenlijk zijn ze geloof ik om boze dromen/gedachten te verjagen ofzoiets. Haha, heb je ook lekker veel aan dit antwoord. Als het me te binnen schiet hoor je het uiteraard.
-
Lavilia
- Bead Chatter
-
Contacteer:
Bericht
door Lavilia » di 23 sep 2008 22:45
Volgens mij heb ik ze wel eens bij Sannie gezien
http://www.kralenzooi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes ikke

-
MirellaS
- Bead Reader
Bericht
door MirellaS » wo 24 sep 2008 08:39
Ja joepie bedeltjes gevonden.
Hoorde gisteren trouwens dat die zwangerschapsbellen tegenwoordig worden afgeraden dus denk dat ik dat dan maar niet doe

-
Mar-JoYa
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Mar-JoYa » wo 24 sep 2008 21:28
Dat afraden is volgens mij (maar kan best dat ik de klok heb, maar de klepel kwijt ben hoor...) omdat vrouwen hem te hoog droegen en de baby daar naar toe "zwom" op het geluid af.....dus als dat zo is, gewoon op de goede lengte maken toch

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
Joanelle
- Bead Interested
Bericht
door Joanelle » do 25 sep 2008 10:41
Mar-JoYa schreef:Dat afraden is volgens mij (maar kan best dat ik de klok heb, maar de klepel kwijt ben hoor...) omdat vrouwen hem te hoog droegen en de baby daar naar toe "zwom" op het geluid af.....dus als dat zo is, gewoon op de goede lengte maken toch

Ja zoiets heb ik ook gehoord. Als je hem tegen het einde van je zwangerschap boven je buik draagt wordt het kindje in stuitligging geboren. Zou net zo goed een broodje aap verhaal kunnen zijn, maar voor de zekerheid kan je die bel ook laag op je buik hangen. Draag er een broek met laag kruis bij en je kan in the Bronx gaan wonen

kraaltje... nog één ... wat? Is het al zo laat?
-
MirellaS
- Bead Reader
Bericht
door MirellaS » do 25 sep 2008 11:36
Ja had hem toen zelf ook maar alleen in het begin van de zwangerschap wist ik zeker dat er niets fout kon gaan

-
Talleke
- Bead Believer
Bericht
door Talleke » vr 26 sep 2008 18:03
Ik weet toevallig dat Sansiera (
http://www.sansiera.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) één model zwangerschapsbel in sterling zilver verkoopt. Kost geloof ik rond de 18 euro, maar dan heb je dus wel echt zilver...(het heet daar een "harmonybal", dus misschien kan je daar ook nog op zoeken mocht je toch zo een ketting willen maken...