Vriendschapsketting

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
L.C.
Bead Starter
Berichten:61
Lid geworden op:do 03 jul 2008 14:58
Locatie:Hoboken - Antwerpen (België)
Vriendschapsketting

Bericht door L.C. » di 05 aug 2008 20:11

Mijn dochtertje Iris zou graag een vriendschapsketting willen kopen die ze kan delen met haar tweelingszus Sara.

Normaal geef je zo een ketting aan een speciaal iemand waarmee je alles wil delen.

Mijn dochtertjes zijn momenteel 11 jaar en voor Iris is haar tweelingszus Sara zo een speciaal iemand.

Indien we dit zouden kunnen aankopen in België zou dit natuurlijk voordeliger zijn voor ons wat verzendkosten betreft, maar indien het niet anders kan mag het ook van het buitenland komen.

Alvast bedankt.
Je zou Iris er een groot plezier mee doen.
Groetjes,
Linda

nicky.v25
Bead Believer
Berichten:235
Lid geworden op:vr 28 sep 2007 11:23
Locatie:Oud-Heverlee (België)
Contacteer:

Re: Vriendschapsketting

Bericht door nicky.v25 » di 05 aug 2008 20:43

L.C. schreef:Mijn dochtertje Iris zou graag een vriendschapsketting willen kopen die ze kan delen met haar tweelingszus Sara.

Normaal geef je zo een ketting aan een speciaal iemand waarmee je alles wil delen.

Mijn dochtertjes zijn momenteel 11 jaar en voor Iris is haar tweelingszus Sara zo een speciaal iemand.

Indien we dit zouden kunnen aankopen in België zou dit natuurlijk voordeliger zijn voor ons wat verzendkosten betreft, maar indien het niet anders kan mag het ook van het buitenland komen.

Alvast bedankt.
Je zou Iris er een groot plezier mee doen.
Volgens mij kan je dit kopen bij Claire's in België of SIX.

Groetjes!
(¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gesloten