Gezocht: houten opberglades en/of plastic opberglades (of do

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
renata
Bead Believer
Gezocht: houten opberglades en/of plastic opberglades (of do

Bericht door renata » wo 17 mar 2004 12:58

Als ik op de sites kijk van de diverse kralenshops, zie ik dat ze de kralen opgeborgen hebben in houten lades of plastic bakken met heel veel vakken. Weet iemand waar je die kan kopen? Ik heb inmiddels wel zo'n koffertje van de praxis, maar daar zitten maar 11 vakken in en ze zijn nog best wel groot.

groeten renata

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 17 mar 2004 13:02

In kralenwinkels liggen de kralen meestal in een letterbak, daar kan je makkelijk aangeraken via http://www.marktplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikzelf gebruik van die plastic dozen waar eigenlijk moeren en schroeven inmoeten. Die vind je in doe het zelfzaken.... :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » wo 17 mar 2004 13:07

ik heb bij de gamma een leuke gezien is een soort kastje met allemaal kleine laadjes er in en ik denk als ik meer soorten kralen heb dat ik ook die ga halen
groeten van brides

renata
Bead Believer

Bericht door renata » wo 17 mar 2004 15:42

Inderdaad, letterbakken die bedoelde ik. Bedankt voor de tip. Ik ga gelijk kijken!

siranda
Bead Discoverer

Bericht door siranda » wo 17 mar 2004 20:16

ik heb nog wel een letterbak voor je over als je die wil. het is gewoon zo'n grote die ze in de kralenwinkels ook hebben, ik heb er toen 5 gekocht en die ik nu over heb is anders van kleur dan de andere 4, dus die gebruik ik niet. als je intresse heb moet je me maar even een pb'tje sturen ofzo.

groetjes siranda

Gesloten