Als ik op de sites kijk van de diverse kralenshops, zie ik dat ze de kralen opgeborgen hebben in houten lades of plastic bakken met heel veel vakken. Weet iemand waar je die kan kopen? Ik heb inmiddels wel zo'n koffertje van de praxis, maar daar zitten maar 11 vakken in en ze zijn nog best wel groot.
groeten renata
Gezocht: houten opberglades en/of plastic opberglades (of do
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
In kralenwinkels liggen de kralen meestal in een letterbak, daar kan je makkelijk aangeraken via http://www.marktplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikzelf gebruik van die plastic dozen waar eigenlijk moeren en schroeven inmoeten. Die vind je in doe het zelfzaken....
Ikzelf gebruik van die plastic dozen waar eigenlijk moeren en schroeven inmoeten. Die vind je in doe het zelfzaken....

Kralengroetjes, Saartje 

ik heb nog wel een letterbak voor je over als je die wil. het is gewoon zo'n grote die ze in de kralenwinkels ook hebben, ik heb er toen 5 gekocht en die ik nu over heb is anders van kleur dan de andere 4, dus die gebruik ik niet. als je intresse heb moet je me maar even een pb'tje sturen ofzo.
groetjes siranda
groetjes siranda