studs of steentjes voor op stof oid.

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:
studs of steentjes voor op stof oid.

Bericht door eelkehas » ma 24 mar 2008 11:23

Hoi,

Ik weet niet hoe ze heetten maar ik heb hier van die metalen "dopjes" liggen met daar aan de onderkant 4 pinnetjes aan..
die moet je dan aan een houdertje klikken (magneet) en dan op stof drukken met een speciaal houdertje eronder.. en dan zitten ze in de stof vast..
Ik heb deze steentjes alleen in zilverkleur en wil graag allerlei kleuren om met kinderfeestjes tassen te decoreren..

Ik kom overal die kandi cane en hotfix dingen tegen.. maar dat wordt warm en vindt ik dus erg link...

Dit wat ik nu heb is een klein setje van de action.. maja ik wil graag kleurtjes..

Wie weet hoe die dingen genoemd worden.. want ik heb werkelijk al van alles geprobeerd met google.... maar kan niets vinden...

BEdankt alvast!

Groetjes Eelke

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 25 mar 2008 10:35

HOihoi,

Niemand die weet waar ik die dingetjes kan vinden? of hoe ze ook wel genoemd worden..

Het lijkt me zo leuk om te gebruiken ...

Groetjes Eelke

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 25 mar 2008 11:00

Heten ze niet gewoon studs? Of zijn het drukkers die je zelf kunt bekleden, en die je in een goede fourniturenzaak kunt kopen? Die drukkers bestaan ook in kleurtjes, en de gewone "zilveren" kan je bekleden met stof. Misschien bedoel je dat?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

MarjaH
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 08:35
Locatie:Zeist

Bericht door MarjaH » di 25 mar 2008 11:53

Hoi,

Wat ik wel deed toen de kids klein waren is met textielverf. Kun je ook met sjabloontjes werken en die verf is er ook in gliter en allerlei kleuren.
Misschien een veilig (en goedkoop) alternatief?

Marja

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 25 mar 2008 12:27

HOihoi,

Op studs kan ik niet veel soeps vinden.
En het zijn zulke leuke dingen om mee te werken.. heel makkelijk..
Met sjabloontjes en textielverf enz dacht ik erbij te gebruiken en lintjes en lovertjes enz erop naaien...
maar die metalen strasdingetjes die ik nu heb zijn zo super leuk...

Misschien kan ik ze kleuren met een watervaste stift ofzo... eens even uitproberen en dan de actions leeg kopen ;-)

Groetjes!

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 25 mar 2008 12:44

Eelke staat er op de verpakking niets in een andere taal? Misschien in het Duits ofzo? Misschien dat je wel vind wat je zoekt als je in het Duits zoekt? (Geen idee hoor, het is maar een voorstel.)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 25 mar 2008 13:12

Hoihoi,

Allemaal al geprobeerd ;-)
Er staat alleen maar dat het siersteentjes zijn.. en een franse benaming hiervoor.. maar op alles wat ik google.. niet dat wat ik zoek..

Groetjes!

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » di 25 mar 2008 16:36

Bedoel je zoiets als de Bedazzler?
http://mybedazzler.com/

Ik heb zoiets van mijn buurvrouw gekregen en volgens mij is het beremoeilijk om daar losse 'studs' bij te vinden...

Je hebt ook Gem magic ofzo, maar wat ik na een beetje Googelen begrijp is dat vergelijkbaar en is het lastig om daar weer nieuwe steentjes en studs bij te vinden.
HotFix is misschien dan ook een optie?

Succes he!

Gebruikersavatar
Annelies1958
Bead Dreamer
Berichten:517
Lid geworden op:do 08 mar 2007 11:10
Locatie:Leiden

Bericht door Annelies1958 » di 25 mar 2008 19:57

Roos,

Ik liep al de hele middag te denken hoe dat ding ook alweer heette ...
heb het ooit gezien in zo'n TellSell-programma (oid)

Eelke, kijk eens op E-bay.
http://crafts.listings.ebay.com/Fabric- ... ngItemList" onclick="window.open(this.href);return false;

Heel veel keus .....
Succes,
Groetjes, Annelies

Gesloten