Vraagje over Jasseron

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Dylano
Bead Interested
Vraagje over Jasseron

Bericht door Dylano » zo 07 mar 2004 12:59

Waarschijnlijk een domme vraag....... ik wil een armband maken met een dubbele rij jasseron, met zo'n kraaltje ertussen, als je jasseron van 6 mm koopt moet er zeker ook een kraaltje van 6 mm tussen.........

Bij mij in de buurt zit een kralenwinkel die hele goedkope jasseron verkoopt maar helaas ligt daar zo'n blauwe gloed over, dat heb ik al in meerdere winkels gezien en ik vond het niet mooi...jammer vinden jullie dat ook dat de kleur er vaak zo nepperig uitziet?? Waar verkopen zo mooie jasseron ??

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 07 mar 2004 13:39

omdat je vraagt waar je jasseron kan kopen past dit beter bij adressen. verder heeft stephanie zo pas bij 'budgettips' een lijstje gemaakt van waar je het zoal kan kopen, dus ik raad je aan daar eens naar te kijken.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 07 mar 2004 14:55

Ik heb eigenlijk ook nog nooit gehad dat er een blauwe glans overheen lag. Bedoel je misschien dat het antiekzilverkleur is en dat jij zilverkleur wilt?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » zo 07 mar 2004 17:06

Heb 't ook wel eens gezien dat er bij sommigen een blauwe gloed overheen zit. Deze zijn geloof ik van heel erg licht metaal gemaakt en trek je zo kapot, vandaar waarschijnlijk dat 't wat goedoper is.
Je kunt het beste met een stukje goed jasseron naar die winkel toe en dan het gewicht vergelijken.

wend
Bead Starter

Bericht door wend » ma 08 mar 2004 13:54

Er is inderdaad nogal wat verschil in jasseron die te koop is. Ik heb wel eens jasseron besteld en dat was heel licht en leek net plastic, erg lelijk!

Ik kies nu meestal de jasseron waar bij staat "zware kwaliteit" of "verzilverd"/"silverplated". Verzilverd vind ik ook het mooist. Gewone zilverkleurige jasseron is net wat donkerder. Dit is volgens mij eigenlijk nikkelkleur, maar sommige shops zetten er toch zilverkleurig neer. Erg verwarrend allemaal.

Het beste wat je kunt doen is eerst een klein stukje (50 cm ofzo) bestellen om te kijken of het wat is.

Gesloten