Facet in verschillende kleuren rond(ell) vorm 6mm

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
kraaltje02
Bead Interested
Berichten:183
Lid geworden op:zo 28 okt 2007 16:35
Contacteer:
Facet in verschillende kleuren rond(ell) vorm 6mm

Bericht door kraaltje02 » zo 11 nov 2007 20:43

Ik zoek dus facet rond of rondell vorm 6mm. Kleuren maken niet veel uit het liefst goud/créme, bruin, zwart en grijs/zilver.

Ik heb er 250/300 nodig en dan zit je al gauw aan de €10,- wie kan mij helpen?

Alvast bedankt
Groetjes Tess.

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » zo 11 nov 2007 22:48

Ik wil me nergens mee bemoeien, hoor, maar (goedbedoeld) het valt me op dat je vaker om grotere hoeveelheden vraagt. Wat ga je allemaal maken, anders kun je misschien beter bij een groothandel kopen of nog eens goed zoeken op internet. Ik wil niet praten voor anderen maar ik denk dat de meeste geen honderd kralen van 1 soort hebben en als ze het al hebben of ze het dan kwijt willen? Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :D
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » ma 12 nov 2007 06:38

Tara schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien, hoor, maar (goedbedoeld) het valt me op dat je vaker om grotere hoeveelheden vraagt. Wat ga je allemaal maken, anders kun je misschien beter bij een groothandel kopen of nog eens goed zoeken op internet. Ik wil niet praten voor anderen maar ik denk dat de meeste geen honderd kralen van 1 soort hebben en als ze het al hebben of ze het dan kwijt willen? Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :D
Ik sluit me helemaal bij Tara aan, er kwam bij mij dezelfde gedachte naar boven. Er zijn de laatste tijd wel veel vragen van je gepost en ook een paar waarvan ik denk dat je die met een kwartiertje Googelen wel gevonden zou hebben.
Maar goed, je bent nog niet zo lang aanwezig, dus misschien weet je dat soort dingen niet. Gelukkig zijn wij er om je die foefjes en tips te leren!
Maar je kunt een heleboel vinden op het internet, als je er even voor gaat zitten. Meestal duurt het bij mij wel langer dan een kwartiertje omdat ik allerlei zijstraten neem en dan uiteindelijk weer van allerlei andere dingen zit te bekijken....internet is zo leuk! (ik heb het nog niet zo lang).
Succes he! Ik kan je verder helaas niet helpen.

Gebruikersavatar
Ayla
Bead Intelligent
Berichten:1339
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 18:02
Locatie:Grou
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 12 nov 2007 07:11

Kijk eens bij http://www.kralenboetiek.nl/N_frame.htm ... oetiek.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.corakraal.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;.

Succes.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 12 nov 2007 08:51

Ik ben het eens met Rooos en Tara. Gebruik bv google: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=fac ... 6+mm&meta=" onclick="window.open(this.href);return false; .

Ik sluit nu deze topic aangzien je via google eenvoudig tientallen webshops kan vinden. De subforum 'waar kan ik kopen' is meer bedoeld voor specifieke artikelen, die je niet eenvoudig via google kan vinden.

Misschien is het ook een idee eerst te sparen tot je een bedrag voor kralen heb, en dan pas ga zoeken wat je ermee wil kopen. Het is nl niet netjes mensen lang te laten wachten op betaling.

Gesloten