had ik laatst vaag iets gelezen over een uitverkoop van dolce luna. Wie weet hier meer over? En belangrijker nog, hoe werkt dat en gaat er toevallig iemand heen? Waar is het eigenlijk?
Miranda
Dolce luna onderdelen uitverkoop?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=29560" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt hier iets meer lezen, daarnaast zijn samen inkoopacties hier niet meer toegestaan en daar draait het meestal wel op uit (aangezien er minimumpakketten afgenomen moeten worden, wat voor de meeste particuliere sieradenmaaksters niet te doen is financieel) vandaar dat ik op dit topic ook weer een slotje doe
.
Je kunt hier iets meer lezen, daarnaast zijn samen inkoopacties hier niet meer toegestaan en daar draait het meestal wel op uit (aangezien er minimumpakketten afgenomen moeten worden, wat voor de meeste particuliere sieradenmaaksters niet te doen is financieel) vandaar dat ik op dit topic ook weer een slotje doe

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ