Vierkante houten alfabetkralen
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Ik zoek deze kralen om er een sleutelhanger van te maken voor mijn kleinzoon die er altijd met iedere sleutelbos van door gaat. Met de kralen wil ik zijn naam maken en dan wat oude sleutels eraan; heeft ie ook een eigen sleutelbos 

-
- Bead Interested
Bij de action verkopen ze bakken met houten kralen en daar zitten ook vierkante alfabet kralen in, hoewel ze zijn vierkant en dan qua dikte de helft, hmhm klinkt dit nog duidelijk???
(Eventueel heb ik deze ook wel voor je)
Ook hebben ze dezelfde soort bakken bij de hema met Jip en Janneke kralen erbij.
En ik koop dit soort kralen ook wel eens op een braderie daar staat vaak wel een kraam met houten speelgoed die ze verkoopt en deze zijn rondom ook vierkant.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
(Eventueel heb ik deze ook wel voor je)
Ook hebben ze dezelfde soort bakken bij de hema met Jip en Janneke kralen erbij.
En ik koop dit soort kralen ook wel eens op een braderie daar staat vaak wel een kraam met houten speelgoed die ze verkoopt en deze zijn rondom ook vierkant.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd..........
- jolanda66
- Bead Believer
- Contacteer:
http://s117.photobucket.com/albums/o64/mama-truus/" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk hier even tussen ik heb ook nog een zak in de aanbieding
nr a 63 voor 1,50
kijk hier even tussen ik heb ook nog een zak in de aanbieding
nr a 63 voor 1,50
Groetjes van mij
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
Vierkante houten alfabetkralen
Bedankt voor jullie adviezen, hier mag een slotje op