twister clasp
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
Ann
- Bead Interested
Ik zoek waar ik "twister clasps" kan kopen. Bij Firemountaingems gaat dat, maar enkel in sterling silver.
-
els hopman
- Bead Believer
-
Ann
- Bead Interested
Neen, een foto kan ik je niet tonen, maar als je kijkt op http://www.firemountaingems.com" onclick="window.open(this.href);return false; en je tikt links bovenaan bij product search in "twister clasp" dan zal je verschillende voorbeeldjes zien (die echter duur zijn...). Ik zoek dus zoiets, maar "silver plated"...

-
els hopman
- Bead Believer
Juist die bedoel ik!!!
Ik heb ze laatst gezien bij Claires, een sieraden winkel hier in Nijmegen. Je neemt een paar snoeren, draait ze om elkaar heen en bevestigt dan dit "fiepje" ( voor alles waar ik geen naam voor weet gebruik ik "fiepje")
Of ze van metaal waren weet ik niet maar ze hadden verschillende kleuren.
Ik heb ze laatst gezien bij Claires, een sieraden winkel hier in Nijmegen. Je neemt een paar snoeren, draait ze om elkaar heen en bevestigt dan dit "fiepje" ( voor alles waar ik geen naam voor weet gebruik ik "fiepje")
Of ze van metaal waren weet ik niet maar ze hadden verschillende kleuren.

dit is em dus.. nederlandse naam zou makkelijker googlen..
ga voor je zoeken!
ebay gehad, papilon gehad, lindsbeats gehad, google gehad gezocht op sluiting met haakje, haaksluiting, ringsluiting..
bijna niet te vinden.. behalve dan die site die je gaf..
ik kan me herinneren ze gezien te hebben.. mocht ik ze tegen komen geeft ik wel een gil!
groetjes nicole
-
els hopman
- Bead Believer
http://www.claires.com" onclick="window.open(this.href);return false; is de pagina van de winkelketen, er zitten meer Claires in Nederland!!!
-
els hopman
- Bead Believer
Ik heb ze in Nijmegen ook weer gezien, hier noemden ze ze ketting-draai-slotjes.OOk in diverse kleurtjes en vormen, zelfs eentje met een hartje erop. De kleine ringetjes die ze ook hadden zijn eigenlijk om hangers aan een ketting te hangen. Ik draag er nu eentje ( die ketting-draai-slotjes) al een aantal dagen en ze houden zich goed, er bladdert niets af en blijven mooi.Ann schreef:Ik heb ze "gevonden" bij één van de Claire's in ... Wenen (omdat we daar toch waren![]()
![]()
) en nog wel in aanbieding: 0,5 euro ipv 1,5 euro.
Ben nu nieuwsgierig of ze goed "houden"! Er staat echter geen naam op. Deze sluitinkjes bestaan ook in klein rond formaat en in kleurtjes