Tussenzetsel STER wie helpt mij

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Kiki
Bead Lover

Tussenzetsel STER wie helpt mij

Bericht door Kiki » do 10 mei 2007 22:10

BIJ Kralenplaneet hebben ze deze plaksteen bol swar. 8mm á 0,43 maar ik heb er maar 3 nodig en verder niets. Wie kan mij tegen TPG tarief hieraan helpen?
Ik heb het liefst de kleur white opal, maar als niemand die heeft is crystal AB ook goed.

Verder zoek ik ook nog 3 tussenzetsels. Ze hadden ze bij Dida zie OPRUIMING, 2e pagina, 2e item. Ster waar ook weer een ster ingeplakt moet worden. Ik heb de laatste besteld en mis er nog 3, dez kostte 0,60

Wie o wie helpt mij uit de brand
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 11 mei 2007 05:32

Kiki ik vermoed dat ik je wel kan helpen, maar heb nu geen gelegenheid om de plaatjes op te zoeken. Als je ze naar me wilt mailen dan kijk ik vanavond voor je. Als ik je omschrijving goed begrijp dan heb ik wat je bedoelt, maar met een plaatje weet ik het zeker.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » vr 11 mei 2007 15:24

ik heb er hier 3 ster tussenzetsels voor je liggen, je hebt een pb van mij ontvangen :wink:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Fluffie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Fluffie » vr 11 mei 2007 16:55

Misschien kun je Kralenplaneet mailen en heel lief vragen of ze voor deze ene keer tegen TNT tarief versturen,omdat je alleen maar dat nodig hebt en dan de verzendkosten te hoog vind?Doe ik ook weleens bij shops waar ik vaker koop en dan maar 1 dingetje nodig heb.Meestal doen ze dat wel hoor. :wink:
Groetjes Anja

Gesloten