help Basis assortiment

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
christa25
Bead Discoverer
help Basis assortiment

Bericht door christa25 » vr 09 feb 2007 11:46

Ik ben pas sinds 3 maanden bezig met sieraden maken. Nou kocht ik altijd per ketting materiaal. Nu wil ik eigenlijk via het internet een basisassortiment bestellen, zodat ik thuis kan bekijken welke creatie ervan wil maken. Nou heb ik al diverse sites bekeken maar kom er niet zo goed uit wat ik het best kan aanschaffen. Ik wil wat tussenzetsels met strass steentjes of andere plakstenen wat te combineren is met kralen en bedels. Ik heb
€ 50 te besteden. Wie kan mij helpen met wat ik het best kan aanschaffen.
Ik had wel al een site gevonden met een groot assortiment namelijk http://www.kralenboutiquemonique.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Beading to relax

Joska
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Joska » vr 09 feb 2007 12:00

Dag Christa,

Het ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat je graag doet; kettelen, rijgen enz enz. Ik vind het in ieder geval altijd makkelijk om acrulon te hebben, nylon, slotjes, drie verschillende tangen en natuurlijk veel heel veel kralen in allerlei soorten en maten. Wat ik zelf nog wel eens doe is de kringloopwinkels afstruinen op zoek naar "sloopkettingen" of zoals onlangs heb ik bij scapino oorbellen gekocht (1 euro per paar) waar ik allerlei muntje afgehaald heb om die vervolgens weer te verwerken. vaak worden hier op het forum restjes te koop aangeboden of elders op internet. Want hoe leuk ik het sieraden maken ook vind als ik alles wat ik heb staan in geld uit ga drukken is het toch wel even slikken :wink: :wink: Nou ik hoop dat je hier een beetje mee uit de voeten kan?

groetjes Joska
Blijf jezelf, er zijn al genoeg anderen!

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » vr 09 feb 2007 14:25

Ik koop ook altind wel wat tussendoor...juist het afstruinen in winkels en rommelmarkten voor goedkoop sloopmateriaal....nu in de opruiming kom je diverse kettingen en armbanden tegen bij bv kruidvat, die afgeprijsd zijn.
Ook winkels als Zeeman en Wibra hebben vaak wel leuk sloopmateriaal liggen.
Voor 50 euro kan je best een aardig ass. kopen, ligt eraan hoe duur het materiaal is...voor een mooi sieraad heb je echt geen extreem dure kralen nodig...kijk bv bij creadream...basiskralen zijn hier niet duur.
Echt een basisass bestaat niet echt; het hangt ook af van het type ketting of armband wat je wilt maken....wil je rijgen, kettelen, knopen.....
Ipv ineens die 50 euro uit te geven zou ik het langzaam opbouwen...rustig rondkijken en zo nu en dan iets kopen als het echt voordelig is, dan heb je waar voor je geld.
What's life whithout beads

Gesloten