(vraag) Tussenzetsel mat goud

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
jufsonja
Bead Interested
(vraag) Tussenzetsel mat goud

Bericht door jufsonja » za 27 jan 2007 16:33

Hallo,

Helaas weer een oproepje van mij. Deze had ik gevonden bij een webshop, maar ik heb de verkeerde gekregen, namelijk in glans.
Mailen mailen mailen maar ik krijg gewoon geen reaktie. Baal als een stekker en vind het behoorlijk onbeschoft!

floeps....webshop staat erbij... kan er ook niets aan doen..jullie weten nu welk tussenzetsel ik bedoel

Heb hem nog nergens anders kunnen vinden.
Afbeelding

Groetjes Sonja

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » za 27 jan 2007 17:35

jammer, zoiets zoek ik zelf ook nog....ik hoop dat iemand anders weet waar je wel deze kopen kan in mat-goud...ik heb al wel deze kleur goud elders gevonde, alleen niet deze vorm, en daar noemden ze het metaal-champagne
What's life whithout beads

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » za 27 jan 2007 19:17

Nou Sonja,

Wat een gezoek hé,

Ik hoop echt dat je hem nog ergens vindt en pb je nog even over dat koper kleurige tussenzetsel dat ik voor je had meegebracht.

Enne....kraaltjes: :twisted:

Groetjes !

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 27 jan 2007 19:45

Ik heb matte voor je.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

jufsonja
Bead Interested

Bericht door jufsonja » za 27 jan 2007 20:15

Hee, Esther, echt waar? Dat zou geweldig zijn!!!! Ik heb er 3 nodig..als het kan graag 4. Zou je me even willen pben of je ze hebt en wat je ervoor wilt hebben?
Ik ben helemaal gelukkig!!

Groetjes Sonja

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 27 jan 2007 20:28

Ik heb er nog zeker 10, dus 4 is geen probleem. Ik wil dezelfde prijs als bij kraaltjes, + verzendkosten.

*edit* :oops: ik zie nu pas dat deze tussenzetsels 3 oogjes hebben. Die van mij hebben er maar 2.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

jufsonja
Bead Interested

Bericht door jufsonja » zo 28 jan 2007 11:52

Ik heb je al een pbtje gezonden. Helaas, dan moet ik verder zoeken. Toch nog bedankt!!!

Groetjes Sonja

Gesloten