Kan iemand mij hierbij even helpen???

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Johan87
Bead Starter
Berichten:95
Lid geworden op:di 10 okt 2006 15:43
Locatie:Wenen
Kan iemand mij hierbij even helpen???

Bericht door Johan87 » do 25 jan 2007 14:14

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een bord met pinnetjes op waarmee je vormen kan maken met metaaldraad. het ziet er ongeveer zo uit
Afbeelding

Ik heb geen idee wat de naam ervan is, maar aangezien er zoveel mensen hier op het forum zijn denk ik dat er wel iemand weet waar je zoeist kan vinden, of als iemand er zo eentje heeft liggen en het niet meer gebruikt ,
Ik ben geïnteresseerd hé .

Groetjes Johan

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » do 25 jan 2007 14:22

volgens mij heet dat een 'wire winder'
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 25 jan 2007 14:22

Er bestaan plastic van leverancier kars, ze noemen het een wire artist, die is wel vaak bij hobbywinkels te koop.
In het engels noemen ze het wigjig, ze zijn vaak van metaal, duurder maar betere kwaliteit.
Oh wacht je kan ook kijken naar http://www.dragonmagic.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , die had andere dan die van kars, betere, sterkere plastic nl.

Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » do 25 jan 2007 18:59

Ik heb er juist binnengekregen...ik heb die van kars ook maar daar zijn de staafjes niet zo heel sterk.

Die ik nu heb is groter en van acryl , de staafjes zijn wel apart maar van metaal .

[img][img]http://img.auctiva.com/imgdata/0/5/3/0/ ... 0216_o.jpg[/img][/img]
Groetjes,
Linda

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 25 jan 2007 19:07

Ik heb er misschien nog één, moet nog heel even nadenken of ik hem weg wil doen, maar laat je zo snel mogelijk iets weten.

Gesloten