similisteentjes, swarovski kralen en vormen, parels
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Ik zoek een winkel in bij voorkeur in Haarlem of de omgeving van Haarlem zelf die een groot assortiment similisteenstjes, swarovski kralen en vormen en parels in verschillende maten verkoopt.
Beading to relax
ze hebben bij pipoos maar een heel beperkte keuze. Ze hebben daar alleen 4mm swarovski.
Kraal en Co heeft het ook niet.
Lilly zou ik kunnen proberen maar vindt de winkel niet uitnodigend. Bij Gerard Smit heb ik nog nooit swarovski gezien.
Maar bedankt voor de tips. Misschien toch maar via internet gaan bestellen.
Kraal en Co heeft het ook niet.
Lilly zou ik kunnen proberen maar vindt de winkel niet uitnodigend. Bij Gerard Smit heb ik nog nooit swarovski gezien.
Maar bedankt voor de tips. Misschien toch maar via internet gaan bestellen.
Beading to relax
Het scheelt echt heel veel qua kosten hoor, als je via internet of bij winkel koopt. Ik zie ze meestal (bv bicone 4 mm) voor rond de 0,25 per stuk bij de winkel, ik heb ze zo pas gekocht bij http://www.anybeads.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor iets van 0,07 dollarcent per stuk. Scheelt nogal wat.