opnaaistrass (?)

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
jol@and@
Bead Anonymous
opnaaistrass (?)

Bericht door jol@and@ » vr 16 jan 2004 07:14

Hallo allemaal,
in het boekje: feestelijke sieraden en accessoires wordt er heel veel strass gebruikt met zo'n klein kastje eronder met 4 gaatjes.
Weet iemand waar deze te koop zijn????? of heeft iemand deze nog in de kast en doet er niks mee?
groetjes jolanda

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 16 jan 2004 08:50

Hier is al vaker over gepraat als je even bij zoeken opnaaistrass in typt zal je meerdere topics zien. Bij veel sieraden shops zijn ze wel te koop, maar even een tip. zelf gebruik ik ook veel strass en koop het altijd bij de singer winkel daar is het gewoon goedkoper.

Karen
Bead Reader

opnaaistrass

Bericht door Karen » vr 16 jan 2004 09:40

Hoi Sharon,

Je kunt ze inderdaad kopen uit de G?termann-display die je in veel winkels ziet (onder andere bij Pipoos, maar ook veel naaiwinkels). Volgens mij verkoopt de mevrouw die die boekjes schrijft (Anneke Radsma?) ze ook in haar winkel ergens in het noorden van het land. Waarschijnlijk vind je haar adres wel in die boekjes. Ze heeft veel meer kleuren dan G?termann, die een beperkt assortiment heeft. Zelf koop ik ze altijd bij Pro-Art in Nijmegen (alias: kralenshop.nl), maar je kunt ze ook bij De Daver in Tiel krijgen.

Groet,

Karen

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » vr 16 jan 2004 09:57

volgens mij ook bij sayila.nl

Marike

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 16 jan 2004 12:55

Je moet alleen wel even kijken of je opnaaistrass koopt die echt zijn of dat ze van kunststof zijn. Kunststof is een stuk goedkoper, maar de kwaliteit is oom minder. Meestal koopje kunststof opnaaistrass in potjes er bestaan van die pakketje met 5 potjes voor een niet zo dure prijs. Zelf werk ik altijd met echte, ik vind de glans en de kwalitiet gewoon stukke beter, maar ja daar betaal je ook naar :?

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 20 jan 2004 15:44

hoi,
Hier even een late reactie/vraag:
Ik woon vlakbij tiel en heb bij de telefoongids.nl gekeken voor het adres, maar wat ik ook probeer er komt niks uit.
Is het adres toevallig ook bekend?? ( als het in het centrum zit : bij welke winkel ongeveer??)
ik zie het wel.
Groetjes jolanda

Gesloten