Hallo allemaal,
in het boekje: feestelijke sieraden en accessoires wordt er heel veel strass gebruikt met zo'n klein kastje eronder met 4 gaatjes.
Weet iemand waar deze te koop zijn????? of heeft iemand deze nog in de kast en doet er niks mee?
groetjes jolanda
opnaaistrass (?)
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
opnaaistrass
Hoi Sharon,
Je kunt ze inderdaad kopen uit de G?termann-display die je in veel winkels ziet (onder andere bij Pipoos, maar ook veel naaiwinkels). Volgens mij verkoopt de mevrouw die die boekjes schrijft (Anneke Radsma?) ze ook in haar winkel ergens in het noorden van het land. Waarschijnlijk vind je haar adres wel in die boekjes. Ze heeft veel meer kleuren dan G?termann, die een beperkt assortiment heeft. Zelf koop ik ze altijd bij Pro-Art in Nijmegen (alias: kralenshop.nl), maar je kunt ze ook bij De Daver in Tiel krijgen.
Groet,
Karen
Je kunt ze inderdaad kopen uit de G?termann-display die je in veel winkels ziet (onder andere bij Pipoos, maar ook veel naaiwinkels). Volgens mij verkoopt de mevrouw die die boekjes schrijft (Anneke Radsma?) ze ook in haar winkel ergens in het noorden van het land. Waarschijnlijk vind je haar adres wel in die boekjes. Ze heeft veel meer kleuren dan G?termann, die een beperkt assortiment heeft. Zelf koop ik ze altijd bij Pro-Art in Nijmegen (alias: kralenshop.nl), maar je kunt ze ook bij De Daver in Tiel krijgen.
Groet,
Karen
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Je moet alleen wel even kijken of je opnaaistrass koopt die echt zijn of dat ze van kunststof zijn. Kunststof is een stuk goedkoper, maar de kwaliteit is oom minder. Meestal koopje kunststof opnaaistrass in potjes er bestaan van die pakketje met 5 potjes voor een niet zo dure prijs. Zelf werk ik altijd met echte, ik vind de glans en de kwalitiet gewoon stukke beter, maar ja daar betaal je ook naar 
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer: