Kralenmolentje gezocht

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Johan87
Bead Starter
Berichten:95
Lid geworden op:di 10 okt 2006 15:43
Locatie:Wenen
Kralenmolentje gezocht

Bericht door Johan87 » vr 15 dec 2006 14:44

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een kralenmolentje.
Je weet wel, zon ding waarin je je kleine pareltjes kan doen en dan draaien waardoor het rijgen iets makkelijker wordt.
Heeft iemand er zo nog eentje staat dat niet meer gebruikt wordt, dan wil ik het best overkopen. Of kan iemand mij vertellen waar ik er zo eentje kan vinden?

Groetjes,

Johan

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » vr 15 dec 2006 15:26

Op de laatste beurs waar ik geweest ben, had Lucreations zo'n kralenmolentje bij. Ze hebben geen site denk ik, maar je kan altijd een mailtje sturen om te informeren: lucreations@skynet.be

Gebruikersavatar
Kraaltjes
Bead Intelligent
Berichten:1359
Lid geworden op:di 22 jun 2004 18:31
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » vr 15 dec 2006 17:16

:? Er was ooit z'on site waar je zoiets zelf kon maken, alleen tja wat was het adres :roll: :wink:
:engel: Groetjes Eveline

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » vr 15 dec 2006 17:19

Hier is dat ;) :
http://www.abalorios.net/aba/taller/tec/enfilador.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Meggie

P.s. als je ff zoekfunctie gebruikt, dan zul je vinden dat de meeste mensen het een irritant ding vinden.. Heb zelf geen ervaring, maar mss slim om eerst even andere reacties te lezen.. beetje sonde van je geld als het een irritant ding is ;)

Gebruikersavatar
Kraaltjes
Bead Intelligent
Berichten:1359
Lid geworden op:di 22 jun 2004 18:31
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » vr 15 dec 2006 17:20

:D Precies die was het!
:engel: Groetjes Eveline

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » za 16 dec 2006 07:37

meggie schreef:Hier is dat ;) :
http://www.abalorios.net/aba/taller/tec/enfilador.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Meggie

P.s. als je ff zoekfunctie gebruikt, dan zul je vinden dat de meeste mensen het een irritant ding vinden.. Heb zelf geen ervaring, maar mss slim om eerst even andere reacties te lezen.. beetje sonde van je geld als het een irritant ding is ;)
meggie, ik heb eentje gekocht en ben er ongelooflijk tevreden van.
Ik denk dat ik er niet meer zonder zou kunnen.

Gesloten