Dit elastiek

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:
Dit elastiek

Bericht door Sanne » ma 11 dec 2006 17:56

Hallo

Ik zoek het volgende elastiek maar dan in 0,7mm en een winkel met tpg

http://www.goedkoopstekralen.nl/site/pr ... &offset=60" onclick="window.open(this.href);return false;

iemand die me kan helpen?
X Sanne
:flirt:

juliet
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door juliet » ma 11 dec 2006 20:26

Ik heb nog ongeveer 3 meter liggen, ik gebruik het nooit. Je mag het wel overnemen als je iets met 3 meter kunt.

groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » ma 11 dec 2006 20:51

Volgens mij heb ik dat ook net besteld bij... even zoeken ... kralengein. Ik kreeg daar ook korting, weet niet waarom.

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 11 dec 2006 21:15

juliet schreef:Ik heb nog ongeveer 3 meter liggen, ik gebruik het nooit. Je mag het wel overnemen als je iets met 3 meter kunt.

groetjes Wilma
Heej sorry ik ben op zoek naar meer, maar zeker bedankt voor je aanbod!
X Sanne

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 11 dec 2006 21:16

madebyme schreef:Volgens mij heb ik dat ook net besteld bij... even zoeken ... kralengein. Ik kreeg daar ook korting, weet niet waarom.
ik zie hem niet staan, wel heel veel andere, maar niet die, wil je uitleggen waar :lol:
X Sanne

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » ma 11 dec 2006 21:19

onder koord en draad 10 meter 0,7 mm. Of zoek je ander, speciaal elastiek. Dit is iig 0,7 en doorzichtig.

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 11 dec 2006 21:20

madebyme schreef:onder koord en draad 10 meter 0,7 mm. Of zoek je ander, speciaal elastiek. Dit is iig 0,7 en doorzichtig.
ik zoek echt dat elastiek op blauwgroene kaartjes zoals bij de eerste link alleen hebben ze daar niet de juiste maat.
X Sanne

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » ma 11 dec 2006 21:21

Is dat beter dan?? Ik heb deze net besteld :?

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 11 dec 2006 21:24

madebyme schreef:Is dat beter dan?? Ik heb deze net besteld :?
nou dat elastiek gebruik ik nu en is fijn om mee te werken en van die weet ik zeker dat het goed is. vandaar dat ik dezelfde wil.
maar of die andere ook goed is weet ik niet, nooit gekocht.
X Sanne

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 11 dec 2006 21:27

weet iemand anders misschien waar ik het elastiek op HET groen/blauwe kaartje kan kopen? :wink:
X Sanne

juliet
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door juliet » ma 11 dec 2006 22:38

Volgens mij heb ik het gekocht bij en ritsen en kopen zaak. Misschien kun je daar eens kijken.
groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » di 12 dec 2006 01:16

Sanne schreef:weet iemand anders misschien waar ik het elastiek op HET groen/blauwe kaartje kan kopen? :wink:
Bij mij http://www.kralenzooi.nl/show_parts.asp?cat2=300" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Sannie.

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » di 12 dec 2006 18:27

sanny schreef:
Sanne schreef:weet iemand anders misschien waar ik het elastiek op HET groen/blauwe kaartje kan kopen? :wink:
Bij mij http://www.kralenzooi.nl/show_parts.asp?cat2=300" onclick="window.open(this.href);return false;
heej ja ik had ze bij jou gezien maar ik wilde eerst even verkijken of het ergens tegen tpg was dan betaal ik maar 39 cent voor die kaartjes te versturen.
maar als het nergens is kom ik bij jou uit ja 8)

tnx
X Sanne

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » zo 29 jul 2007 09:43

Hi!

Ik heb ook weer een elastiekvraag :wink: Er zijn meerdere topics dus ik plaats hem hier maar.

Ik heb nu twee keer op internet elastiek besteld. Beide keren was dit geen goed spul. Gisteren trok ik de knoop aan en toen KNAPTE HET DRAAD. Dat is toch niet gewoon? Je moet er toch wel goed aan kunnen trekken?

Dat is één probleem, maar wat ik het vervelendste vind, is dat het niet goed rekt. Hoe beter het rekt, hoe minder snel het knapt en hoe beter je de knoop erin kan leggen. Je kunt het dan strakker aantrekken en de knoop wordt kleiner (toch?).

Mijn vraag is dus aan mensen met meer ervaring en die ook armbanden op elastiek verkopen: waar kopen jullie het elastiek wat echt goed rekt en niet zo snel knapt? Bij welke (web)shop kan ik dit kopen? (Dan heb ik ten minste een betrouwbaar adres :D.)

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » zo 29 jul 2007 10:05

heej omdat ik ditzelfde probleem ook had ben ik voor mijn webwinkel op zoek gegaan naar echt goed elastiek en dat heb ik inmiddels gevonden.
Het is van dat ietswat platte witte elastiek, echt superkwaliteit! Ik wil niet meer zonder als je een proefstukje wilt moet je het maar zeggen
X Sanne

Gesloten