hangertje of kraal met daarop de letter 'H' (metaal)

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
hester1
Bead Anonymous
hangertje of kraal met daarop de letter 'H' (metaal)

Bericht door hester1 » do 23 nov 2006 12:23

Hallo, ik ben al een tijdje naarstig op zoek naar betaalbare metalen (zilverkleurige) kleine hangertjes of kralen met daarop de letter 'H'. Ik kan ze echt nergens vinden... :( Weet één van jullie wellicht een adresje waar ik terecht zou kunnen? Alvast hartelijk bedankt!

miss-chris
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door miss-chris » do 23 nov 2006 12:28

http://www.karinrobberse.nl/N_frame.htm ... bberse.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

onder 'letters - woorden' staan zilveren letterhangertjes en witte letterkraaltjes! misschien is dit wat je zoekt?
Groetjes Christa

hester1
Bead Anonymous

Bericht door hester1 » do 23 nov 2006 12:46

Wauw, dank je wel voor je supersnelle reactie! Op die site vond ik helaas net niet helemaal wat ik zoek, vind het ook moeilijk te verwoorden hoe het er precies uit moet zien. Ik zou het liefst een klein rond zilverkleurig plaatje met daarin de letter H gestanst hebben, of een metalen variant op de bekende witte letterkraal. Het hoeft echter geen 'echt' label met bedrijfslogo o.i.d. te zijn.

Mocht je trouwens nog meer van dit soort leuke adresjes hebben, dan houd ik me aanbevolen :D

Sas1975
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Sas1975 » do 23 nov 2006 13:42

Hoi,

Kan je niet gewoon een rond plaatje nemen en dat graveren?

Is maar een idee :D

Groetjes Saskia

hester1
Bead Anonymous

Bericht door hester1 » do 23 nov 2006 14:00

Is inderdaad een optie, maar ik heb de hele discussie daarover elders op het forum gelezen en het klinkt nogal duur & omslachtig... :cry:

groetjes Hester

Petito
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petito » do 23 nov 2006 14:14

Bij http://www.sayila.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze wel metalen letters.
Groetjes, Heleen

hester1
Bead Anonymous

Bericht door hester1 » do 23 nov 2006 14:23

Die zijn echt supermooi!! Alleen zijn ze met hun 1,2 cm lengte m.i. nog steeds wat te groot om als 'logootje' aan mijn kettingen en armbanden te kunnen hangen. En ze kosten (bij meer dan 10 st) maar liefst 49 cent p/st... Euh... Je ziet het al, moeilijk moeilijk... :roll:

Gesloten