facet rond - zwart (creadream)

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Curieux
Bead Believer
facet rond - zwart (creadream)

Bericht door Curieux » do 16 nov 2006 20:56

Wie o wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar de ronde zwarte facetkralen die ik in augustus bij creadream heb gekocht.

Het was toen 25 gram voor 1,05. Is er misschien iemand die ze nog heeft liggen (ik heb er maar een stuk of 10 nodig) of weet iemand waar ik precies deze nog kan krijgen? :?:

Er is mij namelijk gevraagd om een bepaalde ketting langer te maken, van de andere gebruikte kralen heb ik nog wel wat liggen, maar de zwarte facetkralen zijn helaas op...

Alsjeblieft, laat het me zo snel mogelijk weten! Ik kan eventueel nog een foto plaatsen als jullie niet weten welke ik precies bedoel.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Can you feel the bead...!?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 16 nov 2006 22:33

Ik geloof dat ik wel nog zwarte ovaal/ronde facetkralen heb, dus net een maat kleiner en daardoor niet helemaal rond. Misschien is dat een alternatief? Die staan trouwens niet op mijn site momenteel. De grote zijn helaas echt op voorlopig....ik heb wel toevallig in andere kleuren, zoals rood en roze, maar ja daar heb je zeker niet veel aan...

Curieux
Bead Believer

Bericht door Curieux » do 16 nov 2006 22:40

Bedankt voor je aanbod Sandra, maar ik heb toch echt ronde nodig...
Ik hoop zo dat er iemand hier op het forum is van wie ik er misschien een paar over zou kunnen nemen!

Curieux
Bead Believer

Bericht door Curieux » vr 17 nov 2006 13:47

Echt niemand!!?? :?

Lore
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Lore » vr 17 nov 2006 13:49

Ik heb wel ronde zwarte facetkralen. Maar hoe groot zijn ze?

Groetjes,
Lore

stoffeltje
Bead Discoverer

Bericht door stoffeltje » vr 17 nov 2006 20:39

Ik heb nog kleine facetkralen van Sandra liggen. Hoe groot zijn ze? Ik heb ze vorig jaar gekocht dus ik weet niet of het dezelfde zijn.
Laat maar weten of je ze nodig hebt. Thea

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 17 nov 2006 23:12

Ik heb toevallig donkerblauwe gevonden, ik dacht dat het zwarte waren maar het is helaas toch donkerblauw, maar het verschil is heel klein volgens mij. Mocht je geen zwarte vinden, dan is dat misschien een optie...

Curieux
Bead Believer

Bericht door Curieux » di 21 nov 2006 14:28

Ik heb inmiddels al een oplossing voor het tekort aan zwarte facetkralen gevonden. Ik heb namelijk het patroon een beetje veranderd en wat extra andere kralen toegevoegd en op deze manier is de ketting langer gemaakt...

Hoop dat ze het niet erg vind en m nog steeds wil kopen!?

Maar hier kan dus een slotje op! Bedankt voor alle reacties... :D

Gesloten