Trend Creatief ; pimp je armband

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart
Trend Creatief ; pimp je armband

Bericht door Marsha1979 » vr 18 aug 2006 21:13

In de nieuwe Trend Creatief staat op pagina 30, 31en 33 een artikel 'Pimp je armband'. Weet iemand misschien waar je deze armbanden, bedels en patches kan kopen ? Bij ieder artikel staat dit vermeld maar ik zie het hier dus niet staan, ik wil zo'n armband voor mijn vriend gaan maken.
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
dafkapin
Bead Interested
Berichten:192
Lid geworden op:za 28 jan 2006 13:19

Bericht door dafkapin » vr 18 aug 2006 22:24

nou de patches kan je in elke textielwinkel vinden denk ik

dat zijn toch die dingetjes dat je op de broek kan naaien als de kids die gescheurd hebben :lol:

dat verkopen ze bij ons in de 'naaiboetiek'

Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » za 19 aug 2006 10:20

Volgens mij staat erbij dat je deze dingen in diverse winkels zou moeten verzamelen. Was gisteren in een bijoux winkeltje in Essen (Duitsland) en daar hadden ze allemaal van dat soort spul hangen. Ik dacht nog, voor de sloop voor zo'n armband. Maar ik denk dat je er gewoon tegen aan moet lopen. Of inderdaad bij zo'n winkel waar ze allerlei naaigerei verkopen. Daar verkopen ze ook van die dingen om op je broek te naaien. Of misschien op de markt of een braderie, verkopen ze ook wel van dat soort dingen.
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Gesloten