Oorbellen met schroefje voor mensen zonder gaatjes

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Niphredil
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:zo 09 jul 2006 13:28
Oorbellen met schroefje voor mensen zonder gaatjes

Bericht door Niphredil » zo 09 jul 2006 13:59

Hallo,

Ik heb al gezocht in het forum maar kon niet iets dergelijks vinden.
Weet iemand een webwinkel (of gewone winkel in de regio Rotterdam of Utrecht) waar ik het volgende kan kopen:

Oorbellen met schroefsysteem (ziet er een beetje uit als een kleine bankschroef) voor mensen die geen gaatjes in de oren hebben (Heb er helaas geen foto van).
Ik weet dat ze bestaan, en dat ze oa te koop zijn bij 't Oortje in Groningen maar dat is nu eenmaal een beetje ver weg. Een tijd geleden heb ik ze eens in een webwinkel gevonden (1 paar) maar toen is het er niet van gekomen ze te kopen en ik heb geen flauw idee welke winkel het was.

Het is gewoon een basis waaraan je zelf de versiering toevoegd (hangers, geen knopjes) aan het oogje.

Alvast bedankt !

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 09 jul 2006 14:06

Probeer het eens bij pro-art: http://www.pro-art.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , en als het niet in hun shop staat even bellen, zij hebben veel "ouderwetse" dingetjes zoals dit.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Niphredil
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:zo 09 jul 2006 13:28

Bericht door Niphredil » zo 09 jul 2006 14:20

Ha bedankt !
Ze verkopen ze inderdaad, alleen zijn ze momenteel niet op voorraad.
Bovendien zijn de verzendkosten voor bestellingen onder de 25 euro 4,95, terwijl een paar schroefjes 1,40 kost...

Hier een foto voor wie het nog niet duidelijk was waarom het precies gaat.

Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07

Oorbellen met schroefje voor mensen zonder gaatjes

Bericht door Kiki » wo 19 jul 2006 21:40

ik zie geen foto, maar zijn dat niet die martelwerktuigjes uit de vorige eeuw? Als je ze een uurtje inhebt gaan je oren hendig pijn doen.
Zelf heb ik wel eens oorbellen gemaaktvoor mensen zonder gaatjes. De oorbel kon je gewoon om je oorschelp hangen, weer eens wat anders.
Groetjes en succes met je zoektocht
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

Gebruikersavatar
:)Linda:)
Bead Interested
Berichten:138
Lid geworden op:do 16 feb 2006 19:21
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Oorbellen met schroefje voor mensen zonder gaatjes

Bericht door :)Linda:) » do 20 jul 2006 10:39

Niphredil schreef:Ik weet dat ze bestaan, en dat ze oa te koop zijn bij 't Oortje in Groningen maar dat is nu eenmaal een beetje ver weg.
Als ze bij 't Oortje te koop zijn, wil ik wel kijken of zij ze nog hebben! Ik woon toch in Groningen. Jammer dat ik dit bericht niet eerder heb gezien, ik kom net terug uit de stad. Maar ik kan vandaag of morgen nog wel even kijken voor je. Dus zeg het maar als je wilt dat ik er naar ga kijken!
:D Linda :D

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Oorbellen met schroefje voor mensen zonder gaatjes

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 20 jul 2006 11:30

Kiki schreef:ik zie geen foto, maar zijn dat niet die martelwerktuigjes uit de vorige eeuw?
ja :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

nightwish
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:za 30 okt 2004 14:10
Locatie:Berchem, België

Re: Oorbellen met schroefje voor mensen zonder gaatjes

Bericht door nightwish » do 20 jul 2006 19:03

Esther schreef:
Kiki schreef:ik zie geen foto, maar zijn dat niet die martelwerktuigjes uit de vorige eeuw?
ja :)
Nee, zijn helemaal geen marteltuigjes! Heb zelf ook geen gaatjes en vind deze echt super, je ziet zelf hoe hard je ze vastdraait, dus kun je ervoor zorgen dat ze geen pijn doen.
Wat wel marteltuigjes zijn, zijn die knijpers! Snap echt niet dat mensen die kunnen dragen. :wink:

Terug on topic, ik weet niet waar je ze kunt vinden, heb de mijne eens overgekocht van iemand op dit forum.
"its better to fly and fall than to never have flown at all"

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Oorbellen met schroefje voor mensen zonder gaatjes

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 20 jul 2006 19:05

Kiki schreef:ik zie geen foto...
Bij http://www.pro-art.nl" onclick="window.open(this.href);return false;:

Afbeelding
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Kini
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 13 nov 2005 14:19

Bericht door Kini » di 25 jul 2006 10:27

http://www.monamie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij onderdelen hebben ze ze in het goud.

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » di 25 jul 2006 22:27

Niphredil schreef:Ha bedankt !
Ze verkopen ze inderdaad, alleen zijn ze momenteel niet op voorraad.
Bovendien zijn de verzendkosten voor bestellingen onder de 25 euro 4,95, terwijl een paar schroefjes 1,40 kost...

Hier een foto voor wie het nog niet duidelijk was waarom het precies gaat.
Die winkel zit in Nijmegen. Ik woon in Nijmegen en kom vaak in deze winkel. Ik wil best wel eens kijken of ze op voorraad zijn en ze dan naar je opsturen tegen TPG verzendkosten. Scheelt je best wel verzendkosten, denk ik.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Niphredil
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:zo 09 jul 2006 13:28

Bericht door Niphredil » vr 28 jul 2006 12:44

Hey Iedereen !

Ben dit topic even wat uit het oog verloren (en tevens de pm's die enkelen mij hier nog over verstuurd hebben, waarvoor dank ! ) dus sorry dat ik niet eerder heb gereageerd !

Ik heb inmiddels via via begrepen dat 't Oortje ook een vestiging heeft in Utrecht (Oudegracht). Ik ga daar binnenkort eens kijken als ik weer in de stad kom.

Lief van jullie dat je ze evt voor mij had willen aankopen (ben tenslotte een wildvreemde hier).

De een vind het een martelwerktuig, de ander vindt ze geweldig. Ik heb zelf wel gaatjes, maar ik kan me zo voorstellen dat het prettiger is om zelf te kunnen bepalen hoe strak je ze hebben wilt, wat met die clips niet het geval is doorgaans.
Je moet er wel geen hele zware hangers aan hangen natuurlijk.

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 06 okt 2006 21:48

Heeft iemand een paar of 5 van deze oorschroefjes voor mij over? Bij pro-art zijn ze nog steeds niet en bij monamie enkel in het goud.

Of een webshop zou ook super zijn.

Sas1975
Bead Starter
Berichten:91
Lid geworden op:di 07 feb 2006 10:13
Locatie:Groningen
Contacteer:

Bericht door Sas1975 » za 07 okt 2006 07:46

Het oortje in Groningen heeft ook een webshop,alleen zijn de verzendkosten belachelijk hoog :!: :shock: ,onder de 25 euro komt er 10 euro bij :shock:

http://www.oortje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten Saskia

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » za 07 okt 2006 08:22

Allerlei oorclips en oorbellen zonder gaatjes:
http://www.edelsteenkralen.nl/benodigdh ... atjes.html
Ze knellen niet, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd. Heb zelf ook geen gaatjes.
Laatst gewijzigd door Armande op wo 30 sep 2015 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Bella Vita
Bead Reader
Berichten:16
Lid geworden op:do 09 mar 2006 10:16
Locatie:Herpen (omg. Oss)
Contacteer:

Bericht door Bella Vita » za 07 okt 2006 09:34

Ik heb denk ik nog 1 paar oorclips van de foto liggen, zal even gaan zoeken als iemand interesse heeft :wink:
Mijn tante vind ze erg fijn :D

Gesloten