Lampwork kralen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gebruikersavatar
Schanulleke
Bead Believer
Berichten:208
Lid geworden op:wo 25 jan 2006 15:38
Locatie:Limburg
Contacteer:

Bericht door Schanulleke » di 11 apr 2006 17:26

Ik heb net een pakje bezorgd gekregen van Kralen in Bulk. Die lampwork kralen zijn echt heel erg mooi !!!! Ik ben blij dat ik ze besteld heb ..... en.... met 2 mixen zit je al bijna aan 50 euro..... Ik heb roze, groen en blauw/turquoise besteld. Ik had even buikpijn toen ik op verzenden had geklikt maar ze zijn het waard.
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

Gebruikersavatar
CarolineG
Bead Believer
Berichten:218
Lid geworden op:di 03 mei 2005 18:50
Locatie:Javea (Spanje) en soms Utrecht
Contacteer:

Bericht door CarolineG » wo 12 apr 2006 14:13

ik heb sinds kort ook Lampwork kralen...
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 12 apr 2006 15:12

Als ik wat professionelere kralen kan maken dan de kneusjes die ik nu nog maak, dan ga ik ze ook verkopen (hint! :lol: ).
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » wo 12 apr 2006 17:17

Op mijn website vind je ook zelfgemaakte kralen. Als het goed is komen er deze week nog meer bij, moeten nog gefotografeerd worden.
Groetjes,
Sharon

Gebruikersavatar
babsie1984
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:wo 15 mar 2006 21:46
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door babsie1984 » ma 15 mei 2006 20:06

kijk voor de lampworkkralen een op http://www.monamie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.bling-blingshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . De laatste heeft hele mooie kralen. 10 voor € 4.50 onder nieuw of 0.45 per stuk onder glaskralen

Groetjes Barbara

Gesloten