Andere kleuren rond peyote stitch armband

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Elsje
Bead Brilliant
Andere kleuren rond peyote stitch armband

Bericht door Elsje » wo 22 mar 2006 16:07

Ik vind hem namelijk in het zw/wit niet zo leuk dus ik dacht ik neem gewoon een lekkere felel kleur( roze of rood of blauw) maar nu kan ik niet alle maten in dezelfde kleuren vinden bij kralenwerk. Weet iemand nog een ander adres waar ze wel alle kleuren in alle maten hebben? kralenpost heeft ze ook niet.

Ook een vraag aan Virny, kun je hem ook in verschillende kleuren maken of moet het persé 2 kleuren zijn?
Groetjes Els,

samira
Bead Fanatic

Re: Andere kleuren rond peyote stitch armband

Bericht door samira » wo 22 mar 2006 20:10

Elsje schreef:Ik vind hem namelijk in het zw/wit niet zo leuk dus ik dacht ik neem gewoon een lekkere felel kleur( roze of rood of blauw) maar nu kan ik niet alle maten in dezelfde kleuren vinden bij kralenwerk. Weet iemand nog een ander adres waar ze wel alle kleuren in alle maten hebben? kralenpost heeft ze ook niet.

Ook een vraag aan Virny, kun je hem ook in verschillende kleuren maken of moet het persé 2 kleuren zijn?
Ha die Elsje! Ik ben natuurlijk niet Virny maar ... jij hebt toch (ook) 'The Art & Elegance of Beadweaving'? En dan pak je even pag. 128 e.v. en voila ... daar heb je 'm ... in lekkere felle kleurtjes!

Wat betreft de kraaltjes ... je moet 't natuurlijk binnen een week in huis kunnen hebben. Als je vlot besteld bij http://www.foxdendesigns.com/Index.htm" onclick="window.open(this.href);return false; heb je het in de regel binnen een week in huis maar dan heb je nog niet 9/0 en 14/0 ... daarvoor heb ik geen tips voor je. Misschien zijn Foxden en Kralenwerk te combineren?! Succes met je speurtocht!
Groetjes Wendy

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » do 23 mar 2006 08:10

Inderdaad heb ik dat boek, dat heb ik gelijk erbij gepakt en ja hoor; hij staat zelfs op de achterkant! Zo is hij wel erg leuk..ik ga inderdaad maar eens kijken voor allerlei verschillende kleurtjes!
Bedankt voor je hulp!

Ik heb alles uitgezocht...en daarna besloten dat ik dat toch nooit ga dragen :? , dus maar overnieuw begonnen!
Nu doe ik hem in zwart met topaz...hopen dat dat wel leuk is en dat het gaat lukken!
Groetjes Els,

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » do 23 mar 2006 10:57

Elsje schreef:Nu doe ik hem in zwart met topaz...hopen dat dat wel leuk is en dat het gaat lukken!
Tuurlijk gaat dat lukken! :thumb:
Groetjes Wendy

Gesloten