Ik vind hem namelijk in het zw/wit niet zo leuk dus ik dacht ik neem gewoon een lekkere felel kleur( roze of rood of blauw) maar nu kan ik niet alle maten in dezelfde kleuren vinden bij kralenwerk. Weet iemand nog een ander adres waar ze wel alle kleuren in alle maten hebben? kralenpost heeft ze ook niet.
Ook een vraag aan Virny, kun je hem ook in verschillende kleuren maken of moet het persé 2 kleuren zijn?
Andere kleuren rond peyote stitch armband
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Groetjes Els,
Re: Andere kleuren rond peyote stitch armband
Ha die Elsje! Ik ben natuurlijk niet Virny maar ... jij hebt toch (ook) 'The Art & Elegance of Beadweaving'? En dan pak je even pag. 128 e.v. en voila ... daar heb je 'm ... in lekkere felle kleurtjes!Elsje schreef:Ik vind hem namelijk in het zw/wit niet zo leuk dus ik dacht ik neem gewoon een lekkere felel kleur( roze of rood of blauw) maar nu kan ik niet alle maten in dezelfde kleuren vinden bij kralenwerk. Weet iemand nog een ander adres waar ze wel alle kleuren in alle maten hebben? kralenpost heeft ze ook niet.
Ook een vraag aan Virny, kun je hem ook in verschillende kleuren maken of moet het persé 2 kleuren zijn?
Wat betreft de kraaltjes ... je moet 't natuurlijk binnen een week in huis kunnen hebben. Als je vlot besteld bij http://www.foxdendesigns.com/Index.htm" onclick="window.open(this.href);return false; heb je het in de regel binnen een week in huis maar dan heb je nog niet 9/0 en 14/0 ... daarvoor heb ik geen tips voor je. Misschien zijn Foxden en Kralenwerk te combineren?! Succes met je speurtocht!
Groetjes Wendy
Inderdaad heb ik dat boek, dat heb ik gelijk erbij gepakt en ja hoor; hij staat zelfs op de achterkant! Zo is hij wel erg leuk..ik ga inderdaad maar eens kijken voor allerlei verschillende kleurtjes!
Bedankt voor je hulp!
Ik heb alles uitgezocht...en daarna besloten dat ik dat toch nooit ga dragen
, dus maar overnieuw begonnen!
Nu doe ik hem in zwart met topaz...hopen dat dat wel leuk is en dat het gaat lukken!
Bedankt voor je hulp!
Ik heb alles uitgezocht...en daarna besloten dat ik dat toch nooit ga dragen

Nu doe ik hem in zwart met topaz...hopen dat dat wel leuk is en dat het gaat lukken!
Groetjes Els,