Ringen (swatch-achtig)
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Discoverer
Hallo allemaal
Wie kan mij helpen?! Ik ben namelijk op zoek naar zilverkleurige ringen (voor om je vingers). Bovenop die ringen zitten kleine ringetjes, waar je nietstiftjes met kralen aan kan doen. Het is hetzelfde idee als de ringen van Swatch (van de horloges). Heeft iemand een idee?
Ik hoor het graag!
Groetjes en bedankt,
Annemarie
Wie kan mij helpen?! Ik ben namelijk op zoek naar zilverkleurige ringen (voor om je vingers). Bovenop die ringen zitten kleine ringetjes, waar je nietstiftjes met kralen aan kan doen. Het is hetzelfde idee als de ringen van Swatch (van de horloges). Heeft iemand een idee?
Ik hoor het graag!
Groetjes en bedankt,
Annemarie
-
- Bead Discoverer
- Mireille
- Bead Believer
- Contacteer:
Had op kralen.pagina ook al een berichtje voor je achtergelaten.
Neem aan dat je dit soort ringen bedoelt?

Je kunt soortgelijke ringen (alleen in een bredere versie) halen bij Angenent in Leidschendam: http://www.angenent-speciaalzaak.nl
Je kunt ze bellen om te vragen of zij weten waar je ze kunt halen of dat je ze via hun kunt bestellen.
Zou ze ook een keer voor je mee kunnen nemen als ik er in de buurt ben, moet ze voor iemand anders ook halen (zodra ik er ben geweest hoor je het van me Esther
)
Neem aan dat je dit soort ringen bedoelt?
Je kunt soortgelijke ringen (alleen in een bredere versie) halen bij Angenent in Leidschendam: http://www.angenent-speciaalzaak.nl
Je kunt ze bellen om te vragen of zij weten waar je ze kunt halen of dat je ze via hun kunt bestellen.
Zou ze ook een keer voor je mee kunnen nemen als ik er in de buurt ben, moet ze voor iemand anders ook halen (zodra ik er ben geweest hoor je het van me Esther

-
- Bead Discoverer
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb ze net gekocht. de prijzen varieren bij h&M van 2.90 tot 4.90. De constructie van die van 2.90 vond ik niet zo handig dus heb de gulde middenweg gekozen...3.90
Ze zijn wel aardig, tijd om te slopen
Als mensen willen kan ik proberen een foto te maken voordat ik ze sloop!
Groetjes Patries
Ze zijn wel aardig, tijd om te slopen

Groetjes Patries
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
graagpatricia schreef:Ik heb ze net gekocht. de prijzen varieren bij h&M van 2.90 tot 4.90. De constructie van die van 2.90 vond ik niet zo handig dus heb de gulde middenweg gekozen...3.90
Ze zijn wel aardig, tijd om te slopen![]()
Groetjes Patries

en er 1 na het slopen

whahahaahha
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- @nneke
- Bead Intelligent
sloopactie....
Jaaaaaaaaaaaaaa zeker wil ik dat zien.
Alles zien , alles meemaken, doe voorzichtig met je handen en doe een beschermbril op tegen de rondvliegende scherpe delen.
Heb ervaring
kralengroetvan@nneke 
Alles zien , alles meemaken, doe voorzichtig met je handen en doe een beschermbril op tegen de rondvliegende scherpe delen.
Heb ervaring

MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
-
- Bead Discoverer
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
das raar ik zie m wel... kijk dan maar op...
http://groups.msn.com/TrishWels/_whatsnew.msnw dan zie je t plaatje rechts onderi. Vergroten is geen aanrader want dan is die hele onscherp. Komt omdat er geen flitser op de camera zit en tis zoals jullie gemerkt hebben donker buiten
http://groups.msn.com/TrishWels/_whatsnew.msnw dan zie je t plaatje rechts onderi. Vergroten is geen aanrader want dan is die hele onscherp. Komt omdat er geen flitser op de camera zit en tis zoals jullie gemerkt hebben donker buiten

Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
- @nneke
- Bead Intelligent
ring gezien.
Hallo, ik heb hem gezien.
Nog een tip , als je 10 stappen achteruit loopt en je kijkt dan naar de vergroting ,.... dan zie je hem haarscherp.
kralengroetvan@nneke 
Nog een tip , als je 10 stappen achteruit loopt en je kijkt dan naar de vergroting ,.... dan zie je hem haarscherp.

MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........