goedkope dingen voor het zelf maken van glaskralen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
looijtje
Bead Interested
goedkope dingen voor het zelf maken van glaskralen

Bericht door looijtje » vr 09 dec 2005 16:10

hoi
waar kun je ergens goedkopen spullen kopen voor het zelf maken van glaskralen? Ik zit erover te denken om dit te gaan doen, maar ik heb niet zo'n heel hoog budget...

weet iemand goedkope sites/winkels (liefst in Nederland)

Alvast bedankt :D
Groetjes Janniek

looijtje
Bead Interested

Bericht door looijtje » vr 09 dec 2005 16:19

ik las ook over een workshop glaskralen maken volcano.. iemand daar ervaring mee??
Groetjes Janniek

o0Loes0o
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door o0Loes0o » vr 09 dec 2005 16:48

Ik denk niet dat je glaskralen kan maken met een low budget.
Of je moet willen beginnen met een bouwmarkt brander maar dit zou ik niet doen dat is zonde van het geld.

Je kan het zoals mij uit amerika laten komen maar dan ben je met douane kosten zeker nog 200 euro kwijt aan brander + paar benodigdheden.
Alles intotaal ben je met aanschaf kosten denk ik 300 euro kwijt. :roll:

De volcano is een persoonlijke kwestie :wink: haha er zijn verschillende meningen over. Zelf lijkt mij de Hothead fijner omdat je meer bewegingsruimte hebt.(heb nog nooit op een volcano gebrand)

Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel of neem eens een kijkje op het glaskralen forum http://www.beauty-creations.com/forum" onclick="window.open(this.href);return false; :D

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » vr 09 dec 2005 17:18

Ben het eens met Loes, goedkoop is onmogelijk, goedkoper (vergeleken met detailhandel) kan wel als je in kan kopen bij een groothandel. Maar je blijft toch hoge kosten houden omdat je een brander moet aanschaffen, kost wel paar honderd euro. Je wilt een beetje keus hebben in verschillende kleuren glasstaven, gereedschappen, nog meer glasstaven :wink: (want er zijn veel verschillende soorten).

Een bouwmarktbrander zou ik je niet aanraden, buiten het feit dat je kralen niet mooi worden (omdat butaangas veel viezer is dan propaan) lijkt het me ook gevaarlijk omdat zo'n brandertje snel om kan vallen.

Gesloten